Jump to content

PS3 loopt vast bij Gta 5


stinkendeajuindude

Recommended Posts

Sinds kort loopt mijn ps3 vast als ik Gta 5 probeer te spelen. De game loopt vast op 2 manieren:

Als de game geladen is, heb ik na een tijdje geen achtergrondgeluid (bv geluid van voetgangers, radio...) meer en vervaagt de minimap. Dit is een indicatie dat de game gaat vastlopen, en dat doet hij dan ook.

De tweede manier is gewoon dat de game vastloopt tijdens het laden zelf. Ik heb al gemerkt dat dat wel op hetzelfde moment is.

Ik heb een iemand zijn gta 5 geleend, en die doet het wel normaal, en ook andere spellen kan ik ook gewoon spelen.

Ik heb al een paar fora bezocht en daar stond dat het misschien aan de lens zou kunnen liggen, of dat er stof in mijn ps3 zit, maar dat zou dan toch moeten gelden voor alle games op mijn ps3?

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt er sterk op dat je eigen GTA5 disc beschadigd is. Je zegt dat een andere GTA 5 disc het wel doet(die je geleend hebt) net als andere spellen.

Je Playstation's Blu-ray lezer doet het dus goed.

Kijk eens goed naar de disc van je eigen GTA 5, wellicht dat er krassen op zitten.

Dat je het spel wel kan opstarten is niet zo raar, dat deel van de disc heeft dan geen beschadigingen maar zo snel de disc lezer een beschadiging, bijvoorbeeld een kras, tegen komt stop hij er mee.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de disc nagekeken en poper gemaakt, maar eigenlijk staan er helemaal geen krassen op de disc. Het spel loopt eigenlijk vast na ongeveer 5 minuten spelen en altijd volgens een vast patroon. Zou het daarom niet kunnen liggen aan een fout in het spel zelf?

Link to comment
Delen op andere websites

De data is in de schijf gebrand dus ik denk niet dat er een fout ofzo inzit. Je zou kunnen proberen om het spel opnieuw te installeren en anders misschien rockstar support proberen. En anders kaart je dit aan bij het bedrijf waar je het spel gekocht hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...