Nissan Geplaatst: 8 april 2015 Rapport Geplaatst: 8 april 2015 Vice City een goede verhaallijn? Welke verhaallijn? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 11 april 2015 Rapport Geplaatst: 11 april 2015 Bijna niemand kan zo'n huis veroorloven, 't kost namelijk klauwen vol geld. Het is alleen weggelegd voor de elite. Maar de woning zelf staat wel op een perfecte locatie, want het is daar (bijna) elke dag wel zomer Ja, dat mag dan wel leuk zijn, maar het is daar in de zomer zo'n 32 graden of meer en dan heb je nog eens een torenhoge luchtvochtigheid percentage. Waardoor de zomer net zo oncomfortabel is als hier tijdens een hittegolf, alleen daar heb je het een paar maanden lang. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 april 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Daar heb je wel huizen die erop gebouwd zijn tegen dat warme weer. Dan zoek je lekker verkoeling als je dat wilt binnen en lig je op je dakterras tot je verkoeling nodig hebt. Het ergste aan de zomers in NL vind ik de warmte binnen de huizen. Bij het slapen of thuiswerken is het soms zoooo warm, terwijl het prima zou zijn als de temperatuur in het huis gewoon aangenaam zou blijven. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Maar ff wat anders. Hebben jullie ook het sneue geval dat als Tommy een adrenaline pil eet en als een dwaas over de stoeprand rent dat je dan 10% van je levens kwijt bent? ? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 (bewerkt) Maar ff wat anders. Hebben jullie ook het sneue geval dat als Tommy een adrenaline pil eet en als een dwaas over de stoeprand rent dat je dan 10% van je levens kwijt bent? ? Zet je Frame limiter aan Bewerkt: 12 april 2015 door herobriner007 Reageren
Nissan Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Op de PlayStation 2 kan dat niet Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Op de PlayStation 2 kan dat niet en ik speel op ps2 Reageren
Nissan Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Dat dacht ik dus, want daar is het een veel voorkomend probleem. Als je de PC versie hebt kun je zoals hierboven aangegeven de frame limiter uitzetten, dan zou je er geen last meer van moeten hebben. Let wel, je kunt jezelf daadwerkelijk dood lopen met adrenaline pillen Reageren
herobriner007 Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Geplaatst: 12 april 2015 Dat dacht ik dus, want daar is het een veel voorkomend probleem. Als je de PC versie hebt kun je zoals hierboven aangegeven de frame limiter uitzetten, dan zou je er geen last meer van moeten hebben. Let wel, je kunt jezelf daadwerkelijk dood lopen met adrenaline pillen Dat is dan wel realistisch! In real life kan dat ook Reageren
aron24 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Waarom heb ik deze game nog niet uitgespeeld? Moet ik binnenkort maar eens gaan doen dan. Reageren
Froodooo Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Waarom heb ik deze game nog niet uitgespeeld? Moet ik binnenkort maar eens gaan doen dan. Daar zouden we hier een straf voor moeten uitdelen. Zeer actief op het GTAForum, maar Vice City nog nooit uitgespeeld. Zou ik inderdaad maar snel gaan doen, want het is qua sfeer de beste GTA van de serie! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Hihi, 'k heb GTA VC ook nog niet volledig uitgespeeld, ben d'r overigens wel druk mee bezig. Maar sinds ik op een PS3 speel vind 'k de besturing van VC op de PS2 echt zwaar klote, mede doordat ik het niet volledig onder de knie heb. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Ah joh, binnen een uurtje weer aangeleerd Reageren
NickOwnage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Geplaatst: 21 april 2015 Ik heb volgens mij Vice City ook nooit helemaal uitgespeeld. Ik zat vast bij die missie van Love Fist. Wel altijd genieten van de VC sfeer in de game. Heerlijk! Vrolijk en alles in tegenstelling tot GTA 3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.