Jump to content

GTA Vice City - Random Chat

Recommended Posts

Geplaatst:

De besturing van VC is in vergelijking met SA gewoon erg clunky. Het rondlopen, merendeel van de voertuigen, het hangt veel te los allemaal. Dat was echt wel een van de betere dingen aan San Andreas imo, de besturing en de handling van de meeste voertuigen.

• Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

50

• Dutchy3010

42

• ERRWINS

37

• herobriner007

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Waarom heb ik deze game nog niet uitgespeeld? :( Moet ik binnenkort maar eens gaan doen dan.

Daar zouden we hier een straf voor moeten uitdelen. Zeer actief op het GTAForum, maar Vice City nog nooit uitgespeeld. Zou ik inderdaad maar snel gaan doen, want het is qua sfeer de beste GTA van de serie!

Ik haal steeds in dezelfde missie niet vandaar dat ik hem nog niet uitgespeeld heb. Ga het nu maar weer eens uitproberen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik haal steeds in dezelfde missie niet vandaar dat ik hem nog niet uitgespeeld heb. Ga het nu maar weer eens uitproberen.

Demolition Man, toevallig? Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Die vind ik juist vet gemakkelijk.

Ik weet nog dat mijn broer en ik een week lang naar de stretch hebben gezocht, omdat we niet wisten wat voor auto dat was :7

Geplaatst:

Als je eenmaal een beetje doorhebt hoe je die kleine helikopter moet besturen is 't wel te doen ja. Maar krijg die besturing eerst maar eens onder de knie... Ik weet nog wel dat ik er een paar keer bijna was, daardoor misschien wat overmoedig werd en vervolgens tegen een muur crashte. De vloeken echoën nog door m'n kamer heen.
Geplaatst:

Ik had mijn instellingen zo staan dat het minnetje van de numpad de heli deed versnellen en het plusje deed afremmen. De 4 en de 6 waren voor het draaien. Zo haalde ik het altijd met gemak en het vloog ook nog perfect :)

Geplaatst:

Ik heb VC pas gespeeld na SA. Demolition Man was dus een fluitje van een cent, nooit problemen mee gehad.

Nee, ik haal het niet bij de bankoverval als ik na buiten ga

Die is niet eens verplicht voor de storyline. Geen excuus dus.

Geplaatst:

Ik heb VC pas gespeeld na SA. Demolition Man was dus een fluitje van een cent, nooit problemen mee gehad.

Nee, ik haal een andere missie ook niet. Maar goed, blijven proberen natuurlijk.

Geplaatst:

Als je eenmaal een beetje doorhebt hoe je die kleine helikopter moet besturen is 't wel te doen ja. Maar krijg die besturing eerst maar eens onder de knie... Ik weet nog wel dat ik er een paar keer bijna was, daardoor misschien wat overmoedig werd en vervolgens tegen een muur crashte. De vloeken echoën nog door m'n kamer heen.

Zo grappig dat echt veel mensen dit moeilijk vonden :7 Zowel op PS2 and PC had ik hem in één keer, met een vette bak tijd over.

Geplaatst:

Nee, ik haal een andere missie ook niet. Maar goed, blijven proberen natuurlijk.

Ik heb het net geprobeerd en hem gehaald :)

Geplaatst:

Ik krijg het vliegtuigbesturing maar niet onder de knie... Heb het een aantal keer geprobeerd, maar telkens knal ik op een random-gebouw

of in het water... In GTA SA vond ik het al aardig lastig, nu al helemaal aangezien ik al tijden niet meer op een PS2 heb gespeeld..

Geplaatst:

Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!?

Noob. Dat jij een Body Armor nodig hebt...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...