Jump to content

GTA Vice City - Random Chat

Recommended Posts

Geplaatst:

Nee, ik haal het niet bij de bankoverval als ik na buiten ga

Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!?

Noob. Dat jij een Body Armor nodig hebt...

noob. En een SMG?! Met de .357 revolver haal je het ook zo, kwestie van coveren.
  • Reacties 399
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Svenie

50

• Dutchy3010

42

• ERRWINS

37

• herobriner007

35

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Bukken achter de eerste plantenbak als je buitenkomt, SWAT afschieten, in de Taxi stappen en even langs de Pay 'n Spray die 10 meter verderop zit. Pie.

Geplaatst:

Nee, ik haal het niet bij de bankoverval als ik na buiten ga

Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!?

Noob. Dat jij een Body Armor nodig hebt...

Ik niet. Maar hij blijkbaar wel

• 5 weken later...
Geplaatst:

Wisten jullie, dat als je er bij nadenkt, the job gewoon een flop heist was? Een gunman die de gegijzelden niet fatsoenlijk kan bewaken, een hacker die een kluis niet open krijgt en aan de manager de code eist en een getaway driver die gelijk dood gaat. Typisch gta dat de protagonist het het best doet :puh:

• 2 maanden later...
Geplaatst: (bewerkt)

Een interessante uiteenzetting over de beta versie van GTA VC. In het onderstaande filmpje hebben ze het onder meer over verwijderde wapens, missies en dialogen. (Vb: Dating in VC?) Wellicht dat voor een aantal mensen die zich al langer in VC verdiepen de meeste elementen gekend zijn, maar voor andere fans van deze telg in de serie zeker het bekijken waard.

Bewerkt: door Svenie

Als ik het goed heb had ik die bovenstaande video de voorgaande week bekeken. Ik vond 'm wel vermakelijk, evenals de meeste gerelateerde GTA-video's. En in principe herkende ik grotendeels wel alles, alhoewel ik bij sommige aspecten wel twee à drie keer mocht herhalen alvorens ik het echt snapte.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Geplaatst:

Een interessante uiteenzetting over de beta versie van GTA VC. In het onderstaande filmpje hebben ze het onder meer over verwijderde wapens, missies en dialogen. (Vb: Dating in VC?) Wellicht dat voor een aantal mensen die zich al langer in VC verdiepen de meeste elementen gekend zijn, maar voor andere fans van deze telg in de serie zeker het bekijken waard.

Bedankt voor het delen! Was erg leuk om te kijken, en er zaten ook dingen in die ik nog niet wist.

'k Had rond het avonduur GTA Vice City gekocht doormiddel van Steam. Tot nu toe had ik slechts een aantal missies gespeeld, maar m'n eerste

impressie is hoe dan ook positief. En de setting spreekt me overigens bovendien erg aan! :D

Bewerkt: door .PhoeniX.

Heerlijk dat commentaar van die gast! Z'n SA filmpje is ook leuk. :7:schater:

Bewerkt: door RUBENN

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...