Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Nee, ik haal het niet bij de bankoverval als ik na buiten ga Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!? Noob. Dat jij een Body Armor nodig hebt... noob. En een SMG?! Met de .357 revolver haal je het ook zo, kwestie van coveren. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Bukken achter de eerste plantenbak als je buitenkomt, SWAT afschieten, in de Taxi stappen en even langs de Pay 'n Spray die 10 meter verderop zit. Pie. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Nee, ik haal het niet bij de bankoverval als ik na buiten ga Noob. Nooit gehoord van een SMG + Body Armor?!? Noob. Dat jij een Body Armor nodig hebt... Ik niet. Maar hij blijkbaar wel Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 16 juni 2015 Rapport Geplaatst: 16 juni 2015 Wisten jullie, dat als je er bij nadenkt, the job gewoon een flop heist was? Een gunman die de gegijzelden niet fatsoenlijk kan bewaken, een hacker die een kluis niet open krijgt en aan de manager de code eist en een getaway driver die gelijk dood gaat. Typisch gta dat de protagonist het het best doet Reageren
Svenie Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 (bewerkt) Een interessante uiteenzetting over de beta versie van GTA VC. In het onderstaande filmpje hebben ze het onder meer over verwijderde wapens, missies en dialogen. (Vb: Dating in VC?) Wellicht dat voor een aantal mensen die zich al langer in VC verdiepen de meeste elementen gekend zijn, maar voor andere fans van deze telg in de serie zeker het bekijken waard. Bewerkt: 9 september 2015 door Svenie Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 (bewerkt) Als ik het goed heb had ik die bovenstaande video de voorgaande week bekeken. Ik vond 'm wel vermakelijk, evenals de meeste gerelateerde GTA-video's. En in principe herkende ik grotendeels wel alles, alhoewel ik bij sommige aspecten wel twee à drie keer mocht herhalen alvorens ik het echt snapte. Bewerkt: 9 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 9 september 2015 Rapport Geplaatst: 9 september 2015 Een interessante uiteenzetting over de beta versie van GTA VC. In het onderstaande filmpje hebben ze het onder meer over verwijderde wapens, missies en dialogen. (Vb: Dating in VC?) Wellicht dat voor een aantal mensen die zich al langer in VC verdiepen de meeste elementen gekend zijn, maar voor andere fans van deze telg in de serie zeker het bekijken waard. Bedankt voor het delen! Was erg leuk om te kijken, en er zaten ook dingen in die ik nog niet wist. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 september 2015 Rapport Geplaatst: 10 september 2015 (bewerkt) 'k Had rond het avonduur GTA Vice City gekocht doormiddel van Steam. Tot nu toe had ik slechts een aantal missies gespeeld, maar m'n eerste impressie is hoe dan ook positief. En de setting spreekt me overigens bovendien erg aan! Bewerkt: 10 september 2015 door .PhoeniX. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 Haha, wat een gast! Leuk filmpje! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) . Bewerkt: 23 december 2020 door .PhoeniX. Reageren
RUBENN Geplaatst: 14 september 2015 Rapport Geplaatst: 14 september 2015 (bewerkt) Heerlijk dat commentaar van die gast! Z'n SA filmpje is ook leuk. Bewerkt: 14 september 2015 door RUBENN Reageren
.Sharingan Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Videogamedunkey ftw. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 september 2015 Rapport Geplaatst: 15 september 2015 Die gast is zo prachtig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.