Phoenyxar Geplaatst: 16 december 2018 Rapport Geplaatst: 16 december 2018 Ja, Crockett's Theme is zeker een goede manier om je dag te beginnen! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 25 december 2018 Rapport Geplaatst: 25 december 2018 Ik wist dat Rockstar bij GTA IV anti piracy measures nam. Maar Vice City had dit dus ook. En sommige zijn best komisch. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 december 2018 Rapport Geplaatst: 25 december 2018 Interessant, dan vraag ik me af wat ze dan hebben gedaan bij de andere games zoals San Andreas. Als ze het al deden in VC dan is het waarschijnlijk ook aanwezig in alle anderen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 26 december 2018 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2018 Thanks @.Sharingan! Erg leuk om te kijken, wist ik nog niet allemaal. Reageren
PrioX Geplaatst: 29 december 2018 Rapport Geplaatst: 29 december 2018 Interessante video! Ik wist dat ze bij IV dat dronken-effect hadden toegevoegd. Maar dat er bij eerdere GTA's ook van zulke beveiligingen aanwezig waren wist ik niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 februari 2019 Auteur Rapport Geplaatst: 3 februari 2019 Kijkt iemand nog wel eens speedruns? Was ik poosje helemaal verzot op. Aanraders voor kanalen? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 februari 2019 Rapport Geplaatst: 3 februari 2019 KZ_Frew is wel een aangename sppedrunner, meer toegelegd op SA, maar doet ook wel VC (en 100% VC). Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 juni 2019 Rapport Geplaatst: 11 juni 2019 Heb Vice City vorige week op de PS4 gekocht en ik moet zeggen dat het nog steeds een genot is om hem te spelen. Ben van plan om deze keer voor de 100% te gaan. Heb nu 99/100 hidden packages en pas net Diaz van kant gemaakt. Zodra ik het politiebureau in kan heb ik ze allemaal. In principe is de 100% redelijk simpel, alleen die paramedic en firefighter zijn rot. Reageren
PrioX Geplaatst: 11 juni 2019 Rapport Geplaatst: 11 juni 2019 Microsoft heeft gisteren aangekondigd zich niet meer te focussen op het uitbrengen van Backward Compatible games voor de Xbox One. Daarmee is de kans dat de klassieke GTA's speelbaar zouden worden op de Xbox One verdwenen. Als ik het goed begrepen heb gaan ze er pas op de nieuwe Xbox mee door (eind 2020). Dus wie weet... Ik mis deze oude GTA's namelijk best wel. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 maart 2023 Rapport Geplaatst: 31 maart 2023 Meer dan 15 jaar geleden dat ik de games voor de eerste keer speelde en vandaag kom ik er achter dat de twee dudes van de Boatyard in Viceport simpelweg Dwaine en Jethro van San Fierro zijn. Nooit gedacht dat zulke minor characters later terugkeerden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.