Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Het gaat ook om een goede route te kiezen. Ik gebruik dezelfde route als Adam in zijn speedrun: (vanaf 6.15 minuut) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 De cutscene bij de eerste keer in het hotel is nog niet geweest. Hoe sla je die over dan? Ik ga de route uit bovenstaande video eens gebruiken. Lijkt me inderdaad leuke bezigheids therapie! ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 16 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2014 Door simpel weg niet naar het hotel te gaan, nadat je uit het kantoor komt van Ken Rosenberg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 17 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2014 Ohja, ik dacht dat ze de cutscene bij Ken's kantoor bedoelde.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 november 2014 De cutscene bij de eerste keer in het hotel is nog niet geweest. Hoe sla je die over dan? Ik ga de route uit bovenstaande video eens gebruiken. Lijkt me inderdaad leuke bezigheids therapie! ^^ Ik bedoelde uiteraard, zoals Erwin al zei, niet de allereerste cutscene, maar de cutscene in het hotel. Met andere woorden; nadat de eerste keer de controle krijgt kan je gelijk naar Cone Crazy gaan. Je hoeft die eerste missie dus niet te voltooien. Het wordt in de SCM-files blijkbaar niet gezien als een missie, anders kan je immers geen andere missies/minigames starten. Vrij apart wel, dat betekent dat het een missie is, maar toch niet helemaal een missie. Ben benieuwd waarom dat dan is. Hmm, misschien mijn VC Scm er binnenkort eens bij pakken om te kijken of ik kan ontdekken waarom ze het op deze vreemde en inconsistente manier gescript hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Wat heb ik toch altijd een hekel aan die Bedrijvenmissies. Zijn vaak lang, saai en niet uitdagend. Pole Position en Distribution bijvoorbeeld... Blegh. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Het voordeel van Lap dance was dat ik tijdens het gamen even wat anders kon gaan doen. In vijf minuten kun je best een boterham smeren, koffie zetten en naar de wc, weet ik sindsdien uit ervaring. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Ik kan echt niet wachten tot ik mijn krachtpatser van een PC heb. Ik wil echt terug Vice City gaan spelen, en voor het eerst in mijn leven de mogelijkheid hebben een mod te installeren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Krachtpatser van een PC? Je weet wel hoe beter je PC, hoe meer problemen het veroorzaakt met oudere GTA's, right? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Krachtpatser van een PC? Je weet wel hoe beter je PC, hoe meer problemen het veroorzaakt met oudere GTA's, right? Dat meen je niet? Naja, slechter dan een Macbook Pro kan toch niet voor GTA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 VC doet het prima op mijn Macbook Pro, hij wordt alleen wel erg snel warm. Volgens mij is dat normaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 VC doet het prima op mijn Macbook Pro, hij wordt alleen wel erg snel warm. Volgens mij is dat normaal Maar je kunt geen mods installeren... Daarbij heb ik een niet zo geschikt toetsenbord voor gamen en enkel een trackpad om te richten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Krachtpatser van een PC? Je weet wel hoe beter je PC, hoe meer problemen het veroorzaakt met oudere GTA's, right? Dat meen je niet? Naja, slechter dan een Macbook Pro kan toch niet voor GTA? Software-gewijs kunnen nieuwe PC's (Windows 7, Windows 8 ) wel wat problemen opleveren bij de wat oudere GTA's (bekend voorbeeld is het muisprobleem), maar dat valt in de regel prima te verhelpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Inderdaad geen mods... En richten met een touchpad is best een drama Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 20 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2014 Daarbij lijkt het me ook eens cool om met zo'n extreme graphics mod te spelen – dat bestaat toch? –, dat gaat al helemaal niet met een Macbook. Wat ben ik toch een noob. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.