Kaitjee98 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Zonde dat je hem hebt weggedaan. VC Stories is echt een prima game. Ik durf haast wel te zeggen dat ik er meer uren in heb gestoken dan in San Andreas, wat ik overigens ook wel een toffe game vind, daar niet van. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 24 oktober 2014 Moet nog altijd weer een PS2 kopen zodat ik VCS en LCS weer kan spelen. Heb zojuist een iPhone 6 en een NES gekocht. Dus nog even wachten. :v Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 (bewerkt) Hoe duur zal een degelijke PS2 zijn? Bewerkt: 25 oktober 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Met wat geluk koop je zelfs nog een nieuwe PS2 voor een 40 euro. Voor de games op zich moet je wat meer moeite doen, maar ik heb ze ook nog nieuw zien hangen (±10 euro). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 (bewerkt) Er is een winkel in de stad die handelt in retro games (PS1,PS2, SNES etc.) dus aan het spel komen zal niet zo moeilijk zijn maar een degelijke PS2 wordt een challenge. Dank u,Phoeny. Bewerkt: 25 oktober 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik ga geen PS2 meer kopen, ik spaar momenteel voor een PS4 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Heb je het spel nog wel dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik ga geen PS2 meer kopen, ik spaar momenteel voor een PS4 Heb je ook geen PS3 meer? Volgens de geruchten komt LCS (en dus ook VCS neem ik aan) naar iOS/Android toch? Hoop het enorm. Vind iOS niet fijn spelen, maar psp vind ik ook niets. Toch aan het twijfelen om het spel te kopen voor de PS3... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik zou het graag willen hebben voor de PS3 maar ik kan het nergens vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 25 oktober 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Volgens de officiële website kan het wel? Geen idee wat het probleem is... https://www.playstation.com/en-us/games/grand-theft-auto-vice-city-stories-ps3/ Wellicht kan iemand anders helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 (bewerkt) Op de PS3 lijkt me het nu weer niet fijn spelen. Dit denk ik omdat ik San Andreas ook via XBL gekocht had en dit gewoon niet fijn speelde. Je hebt al een PS2 vanaf €29,95. Op deze site heb ik afgelopen week een NES besteld dus voor diegene die twijfelt, die site is legit! Bewerkt: 25 oktober 2014 door .Sharingan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Ik heb een PS3, en ik heb GTA Vice City Stories niet weggedaan. Maar mijn PS2 heb ik wel weggedaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2014 Volgens de officiële website kan het wel? Geen idee wat het probleem is... https://www.playstation.com/en-us/games/grand-theft-auto-vice-city-stories-ps3/ Wellicht kan iemand anders helpen? Ik zal vanavond even kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 26 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2014 Volgens de officiële website kan het wel? Geen idee wat het probleem is... https://www.playstation.com/en-us/games/grand-theft-auto-vice-city-stories-ps3/ Wellicht kan iemand anders helpen? Helaas moet je in de Playstore met een creditcard betalen, laat ik die nou net niet hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2014 Waarom zou je GTA Vice City Stories voor de PS3 willen hebben?? Ik vind het veel te oude graphics hebben, en het gamed niet zo lekker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.