.PhoeniX. Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2015 Dat Auto-Aim gedoe kan ik me nog bij voorstellen dat het zo vervelend is, had daar tevens erg last van in GTA LCS. Het voornamelijke probleem daaraan was dat je niet vrij kon richten op voertuigen, maar alleen op mensen. Het uiteindelijke resultaat: politie achter je aan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 31 maart 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2015 Zowel de PSP als PS2 versie had een Auto Aim optie hoor. Bij PSP is het R inhouden en het pijltje omhoog (of omlaag?) indrukken, op de PS2 is het R1 inhouden en L3 klikken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2015 Je bedoelt free-aim? Wel dat wist ik nog niet. Het is wel irritant dat je niet kan lopen en om de een of andere reden vind ik het richten ook niet lekker lopen. Komt het omdat dat opeens met de linkerduim moet in plaats van de rechter? Geen idee. Wat ook nog irritant is, is dat de missies je om de haverklap in kleine ruimtes brengt waar je moet schieten. Zolang je snel genoeg bent is er geen probleem, maar als er ook maar een tegenstander bij je in de buurt komt, ben je zo goed als dood. Ik ben net bij het deel in het verhaal aangekomen dat de businesses vrijkomen. Heb er even naar gekeken en ik moet zeggen dat het echt goed is uitgewerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2015 Werden jullie ook zo paranoïde van de missie: Brawn of the dead? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2015 Zo'n missie heb ik echter nooit gespeeld, dus ik kan geen conclusie daarover trekken. 'T lijkt me enigszins wel een grappige missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 1 april 2015 De bediening is inderdaad even wennen, na GTA IV en V, maar dat heb ik met elk ander spel. Wanneer je daar echter aan gewend bent, is het prima te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 12 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2015 Brawn of the dead is letterlijk scrollen met je R2 Echt niet moeilijk zoiets. Het beschermen van de Vinyl Countdown is ook bijzonder simpel, je hoeft alleen maar voor de deur te staan en af en toe op O te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2015 Wat is 'In The Air Tonight' een prachtige missie. Het is geen moeilijke missie, ook niet echt uitdagend, het is geen sleutelmoment in het verhaal: gewoon een missie met een zeer simpel concept. Nummer van Phil Collins geeft er uiteraard die magie aan. Domo Arigato Domestoboto is ook wel lachen. Zo heb ik nu nog maar drie missies te gaan voordat ik de verhaallijn uit heb. Ik heb VCS niet echt doorlopend gespeeld, maar meer als iets om de tijd op te vullen als ik even geen zin had in een andere game. Ik denk dat ik vandaag of morgen toch wel die laatste drie missies in één ruk ga uitspelen. Daarna wacht LCS me op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2015 Je moet in de missie 'in the air tonight' de kabels eens kapot laten maken. Moet je maar eens opletten wat voor melding je krijgt als de missie faalt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2015 Wel, ik heb het spel nu al opgeslagen voorbij In The Air Tonight. Dus ik zou helemaal opnieuw moeten beginnen met de storyline als ik dat wil zien, want ik heb geen andere savegame die vroeger is opgeslagen. Dat zal dus iets worden als ik VCS voor een tweede keer doorspeel, in een jaar of twee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2015 Hoezee, ik heb de storyline van VCS nu afgerond. Daarna ook eventjes de overblijvende bedrijven gedaan, zodat ik ze nu alle 30 heb. Ik vond het niet zo'n explosief einde voor een GTA, maar slecht was het ook niet. Over de algehele storyline kan ik moeilijk oordelen: ik heb het in 5 maanden in kleine stukjes uitgespeeld, dus ik ben de draad ietwat kwijt. Ooit ga ik 'm nog wel eens opnieuw spelen. Ik denk niet dat ik voor de 100% ga. Er zijn geen trophies, dus daarvoor moet ik het al niet doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 27 juli 2015 Rapport Share Geplaatst: 27 juli 2015 Vice city stories blijft toch een leuke game, heel anders dan vice city zelf. In vice city ben je een kingping, in de stories een straat schoffie (om het zo maar te zeggen). Storyline is zeker vermakelijk, alleen de eind missie is wat apart. Prima doelstelling heeft de eind missie wel, alleen gewoon de verkeerde plek. Zonde, maar toch een leuke missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 18 augustus 2015 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2015 Je moet in de missie 'in the air tonight' de kabels eens kapot laten maken. Moet je maar eens opletten wat voor melding je krijgt als de missie faalt Wat is de melding dan? Ik heb het geprobeerd op te zoeken zonder resultaat. Heb zelf de missie altijd ( ) in 1x gehaald dus ik weet het niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 20 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2015 Ik heb gisteren Vice City Stories 100% uitgespeeld. Nu alles gedaan is kan ik ermee leven dat R* Victor killed in Vice City. Ik ga de muziek, de felle kleuren en het fijne sfeertje zeker missen, maar het is tijd dat ik deze game loslaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 september 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 september 2015 Emotioneel afscheid zo te horen. Het is een mooie game, ik heb hem vroeger ingeleverd waar ik veel spijt van heb. Het is een gewaagde keuze van R* om een personage dat in een eerdere game sterft in een nieuwe game als hoofdpersoon aan te wijzen. Toch hebben ze het mooi voor elkaar gekregen. Ik twijfel of ik hem terug zal kopen, moet ik toch nog een nachtje over slapen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.