.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Ik had toen niet zozeer heel veel missies gedaan, maar meer Free Roamen, en een beetje zitten rondkloten. En als ik mij goed herinner, dan had ik nooit die missie gedaan. Tot mijn spijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2014 Mocht je GTA San Andreas nog eens opstarten, neem dan hier een kijkje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Ik ga eens proberen een simpele missie te maken en als die missie goed gelukt is, ga ik een heel missiepakket maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Gebruik je DYOM Votair? Maar als het toch zo is, ondersteun die missies ook voor de Mac, zodat ik missies kan spelen En euhh... veel succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Ik gebruik inderdaad dyom en bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Ik ga eens proberen een simpele missie te maken en als die missie goed gelukt is, ga ik een heel missiepakket maken. Tof! Als je ergens tegenaan loopt, schroom dan niet op dit forum je vraag te stellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2014 Ik ga eens proberen een simpele missie te maken en als die missie goed gelukt is, ga ik een heel missiepakket maken. Tof! Als je ergens tegenaan loopt, schroom dan niet op dit forum je vraag te stellen. DYOM is toch door PatrickW en jou gemaakt? Ik keek gister een tutorial op jouw YouTube kanaal erover. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2014 Ik ga eens proberen een simpele missie te maken en als die missie goed gelukt is, ga ik een heel missiepakket maken. Tof! Als je ergens tegenaan loopt, schroom dan niet op dit forum je vraag te stellen. DYOM is toch door PatrickW en jou gemaakt? Ik keek gister een tutorial op jouw YouTube kanaal erover. Jep, klopt. Vandaar dat je het ook hier kunt vragen... Maar dan wel in het juiste forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2014 Is DYOM ook voor de Macbook? Want ik vind het wel leuk, om een paar missies te gaan maken in GTA San Andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 27 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 november 2014 Moet eerlijk zeggen dat ik het niet weet. Heb nog nooit een Mac gehad dus ook nooit getest. Ligt eraan of Cleo werkt op een Mac. Daar zal vast al wel iets op gevonden zijn, neem ik aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3L1077 Geplaatst: 27 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2014 Voor zover ik weet was mods installeren in het algemeen niet mogelijk op Mac. Of toch zeker niet SAMP/MTA, verder ken ik er niets van, behalve dan dat het niet werkte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 28 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 november 2014 Als je op "Cleo 4 Mac" intypt op Google, krijg je anders genoeg filmpjes die beweren dat het wel kan... Maar of dat ook daadwerkelijk gaat; geen idee. Maar laten we deze discussie stoppen of anders in de modding fora voortzetten (schroom niet om een topic aan te maken overigens). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Erwin speelt voor het eerst SA op de iOS: [15:53:16] ERRWINS: Na 30 seconden rondjes in de keuken te hebben gelopen weet ik eindelijk hoe het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Dat was nog maar het begin. Auto rijden moet opnieuw uitgevonden worden :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Ik zie voor me hoe je daadwerkelijk stompzinnig rondjes aan het draaien bent. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.