ERRWINS Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Het was echt een drama Ik kom met het lopen/sturen ook steeds met mijn duim buiten het beeld, wat dus niet gaat werken haha. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 De besturing is voor mij het belangrijkste punt om hier niet aan te beginnen (geldt ook voor andere GTA's), want als ik zie hoe groot de knoppen zijn en hoeveel er dan van m'n scherm over blijft als ik daar met m'n duimen op zit, dan is dat toch echt niet te doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 29 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Het is even wennen, maar dat gaat vrij snel hoor. Alleen is bijvoorbeeld met een Sniper schieten best ***. Dan blijf je over dat scherm slepen (althans in III). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 november 2014 Ik ben nu bij Madd Dogg's Rhyms maar ik heb het even weggelegd. Ik kom niet langs de tweede bewaker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2014 Ik ben nu bij Madd Dogg's Rhyms maar ik heb het even weggelegd. Ik kom niet langs de tweede bewaker Dat is ook een rot missie. Ik heb die missie 20 keer moeten doen, om te halen. Ik moet nog steeds één missie, maar ik heb de verhalenlijn al uit gespeeld. ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 1 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 1 december 2014 De missies van Zero vond ik vroeger leuk maar sinds ik ze moet spelen op iOS zijn ze hel op aarde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 Ik heb ze op de iPad allemaal in een keer gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 maar sinds ik ze moet spelen op iOS zijn ze hel op aarde Nou, Zero's missies zijn altijd al hel op aarde geweest hoor! :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 2 december 2014 Dat valt op zich wel mee maar nu is het echt lastig. Ik heb ze gelukkig wel gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) New Model Army is de moeilijkste missie van het hele spel. Bewerkt: 5 december 2014 door aron24 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 (bewerkt) Nou, dat vind ik nu reuze meevallen sinds ik bij Amphibious Assault ben Bewerkt: 5 december 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Vroeger vond ik de eerste missie van GTA San Andreas heel erg moeilijk :$ Want ik wist toen nog niet, hoe je harder kon trappen met een fiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Nou, dat vind ik nu reuze meevallen sinds ik bij Amphibious Assault ben Een vreemde missie. Ik heb ze op de PS2 vroeger nooit moeilijk gevonden, maar bij het herspelen op de PC was ze ineens best lastig, vele moeilijker dan op de PS2 en dat ging toen voor geen enkele andere missie op. Snap nog altijd niet goed hoe het komt, maar je hebt er alleszins gelijk in dat het geen makkelijker missie is. Origineel wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Nou, dat vind ik nu reuze meevallen sinds ik bij Amphibious Assault ben Dit is ook moeilijke missie, maar ik had geluk dat ik het naar drie keer al gelukt is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 december 2014 Ik vind het echt lastig om iemand neer te steken op iOS. Praktisch onmogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.