RUBENN Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Klopt, en hij 'lockt' soms op iemand die je niet bedoelt Je kan ook niet het mes door iemands keel heen halen waardoor hij meteen dood is, terwijl het op de pc volgens mij wel kan. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Precies, en juist daarom is het onmogelijk om die missies te voltooien. Ik heb mijn iPad, uit frustratie, al aan de kant gelegd Reageren
aron24 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Precies, en juist daarom is het onmogelijk om die missies te voltooien. Ik heb mijn iPad, uit frustratie, al aan de kant gelegd Mij is het bijna gelukt om alle missies te halen, moet alleen nog de laatste van Zero halen. Ja, op de Ipad. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Die heb ik gelukkig in één keer gehaald. Ik struikel nu op de missie 'The Da Nang Thang'. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 5 december 2014 Rapport Geplaatst: 5 december 2014 Amphibious Assault en The Da Nang Thang waren voor mij altijd de hoogtepuntjes in het missieaanbod van San Fierro. Moeilijk vond ik ze totaal niet, maar ik kan me voorstellen dat de besturing via een touchscreen wat ten koste gaat het speelgemak... Zeker als je het in vergelijking trekt met de muis en het toetsenbord. Het is overigens wel degelijk mogelijk om iemand met een sneak-attack in één keer te doden met een mes, als ik meneer mag geloven. Reageren
aron24 Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Dit blijft toch wel gewoon een vetspel, één van de weinigen games waar van het spel bijna op heb uitgespeeld(alleen Mario Kart, andere Mario spellen en Pokémon speelde ik uit ) Die verhalenlijn zit goed in mekaar en ik genoot en geniet nog steeds van dit geweldige spel. De gangwars blijven leuk, in je eentje al je tegenstanders neer knallen, wat een heerlijk GTA-gevoel krijg je dan! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Ik heb alleen maar GTA V uitgespeeld :$ En soms ben ik echt een rare kluns......, ik speel wel alle gangwars van GTA San Andreas uit. Maar voor de missies gebruik ik een Savegame, man, man, man...... Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Ik denk dat ik op de 12 keer dat ik SA heb herstart het spel maar 1 keer uitgespeeld. Ben best vaak tot in Las Venturas geraakt, maar nog maar een drietal keer tot aan A Home in the Hills en de missies die daar op volgen misschien hoogstens twee maal. Vaak opnieuw begonnen, zeer zelden echt doorgespeeld. Die verhalenlijn zit goed in mekaar Huh, wat?! :o Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 10 december 2014 Rapport Geplaatst: 10 december 2014 Die verhalenlijn zit goed in mekaar Alleen in het eerste deel van Los Santos, zodra je de country ingaat wordt het pure bagger Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Ik denk dat ik op de 12 keer dat ik SA heb herstart het spel maar 1 keer uitgespeeld. Ben best vaak tot in Las Venturas geraakt, maar nog maar een drietal keer tot aan A Home in the Hills en de missies die daar op volgen misschien hoogstens twee maal. Vaak opnieuw begonnen, zeer zelden echt doorgespeeld. Die verhalenlijn zit goed in mekaar Huh, wat?! :o dit had ik dus ook bijna, als je terug naar LS gaat is eigenlijk weinig meer aan omdat je dan alles al gezien hebt, toch heb ik hem weer uitgespeeld. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Die verhalenlijn zit goed in mekaar Huh, wat?! :o Het is weer eens wat anders dan verhaallijnen he Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 11 december 2014 Rapport Geplaatst: 11 december 2014 Als ik altijd een bloedbad wou aanrichten, activeerde ik de cheat: "Geen politie achter je aan". Want ik vroeger vond ik de politie echt strontvervelend, en ze waren heel moeilijk af te schudden. En nu vind ik het niet zo erg, als de politie achter mij aankomt. Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 De 'riot' cheat was pas gaaf. Overal politie die achter auto's aan scheuren, mensen die met gejatte TV's over straat lopen en mensen die elkaar in elkaar rammen op straat, geweldig! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2014 De 'riot' cheat was pas gaaf. Overal politie die achter auto's aan scheuren, mensen die met gejatte TV's over straat lopen en mensen die elkaar in elkaar rammen op straat, geweldig! Erg leuk. Tot aan de missie "Madd Dogg". Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Geplaatst: 12 december 2014 Niet saven he! :o Zelf zijn er enkele cheats standaard bij een missieloze speelsessie: AEZAKMI, BAGUVIX, RIPAZHA, GUSNHDE, THGLOJ, JUMPJET... Vooral THGLOJ mis ik in andere GTA's! :o Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.