Jump to content

GTA San Andreas - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 656
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dutchy3010

    71

  • ERRWINS

    55

  • VeryRealGirl

    54

  • .PhoeniX.

    51

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eigenlijk gebruik ik mijn garages vaak alleen maar voor het bewaren van alledaagse auto's (of motoren), die ik dus gewoon gebruik om bijvoorbeeld rond te rijden in de stad of om mee naar een missie te rijden. Heel af en toe bewaar ik een speciaal voertuig (zoals het Mothership of iets in die geest) in een garage, maar dat is meer uitzondering dan regel. Ik denk dat ik hier wat dat betreft in de minderheid ben... puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, been there. Maar toen ik me langzaamaan realiseerde dat die werkwijze wat nutteloos is (in mijn speelervaring, welteverstaan), ben ik geleidelijk aan 'overgestapt' op mijn huidige systeem. Ik snap dus zeker wel waar die drang naar het verzamelen van speciale voertuigen vandaan komt, maar ik hecht er zelf weinig waarde meer aan inmiddels.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk gebruik ik mijn garages vaak alleen maar voor het bewaren van alledaagse auto's (of motoren), die ik dus gewoon gebruik om bijvoorbeeld rond te rijden in de stad of om mee naar een missie te rijden. Heel af en toe bewaar ik een speciaal voertuig (zoals het Mothership of iets in die geest) in een garage, maar dat is meer uitzondering dan regel. Ik denk dat ik hier wat dat betreft in de minderheid ben... puh2.gif

Bij mij precies zo. Ik heb in alle garages wel een auto, een motor en een fiets staan. Een auto om snel grote afstanden te overbruggen over de weg, een motor om de bush mee in te trekken en een fiets om de stad te verkennen. Dat laatste doe ik altijd per fiets, omdat ik dan ook veel eerder genegen ben een steegje of een ander onbegaanbaar paadje in te slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ieder zijn ding natuurlijk, maar het blijft behoorlijk knap hoe al die special vehicles zijn ontdekt en hoe men heeft uitgevogeld ze te verkrijgen, want zo af en toe moet je echt wildvreemde acties uithalen. Diegene van het videootje hierboven heeft een playlist van 61(!) special vehicles alleen uit GTA: SA. Zelf heb ik er een stuk of 10 verzameld in de ruime 10 jaar dat ik dit spel heb gespeeld en dat waren vooral makkelijke zoals de All-Proof Feltzer uit End of the LIne clown.gif

Zoveel is 61 niet :3 Als ik klaar ben met het opnemen van alle voertuigen heb ik 69 of 70, en er zijn meer dan 100 speciale voertuigen in SA

Link to comment
Delen op andere websites

Zoveel is 61 niet :3 Als ik klaar ben met het opnemen van alle voertuigen heb ik 69 of 70, en er zijn meer dan 100 speciale voertuigen in SA

>100 special vehicles, poeh! puh2.gif

Wat is jouw channel dan, of wacht je nog met uploaden tot je ze allemaal hebt opgenomen? Ik heb onlangs San Andreas aangeschaft voor de ps4, misschien dat ik ook eens wat meer naar de lastigere special vehicles zal omkijken.

Bij mij precies zo. Ik heb in alle garages wel een auto, een motor en een fiets staan. Een auto om snel grote afstanden te overbruggen over de weg, een motor om de bush mee in te trekken en een fiets om de stad te verkennen. Dat laatste doe ik altijd per fiets, omdat ik dan ook veel eerder genegen ben een steegje of een ander onbegaanbaar paadje in te slaan.

Haha, niks persoonlijks, of wel persoonlijks, maar ik heb van jouw echt zo'n alles gesystematiseerd kind of guy in gedachten icon_mrgreen.gif
Link to comment
Delen op andere websites

...

Haha, niks persoonlijks, of wel persoonlijks, maar ik heb van jouw echt zo'n alles gesystematiseerd kind of guy in gedachten icon_mrgreen.gif

Je zit vrij dicht bij de werkelijkheid. Bij GTA IV was het zelfs zo erg dat ik een plattegrond nam van de stad, vervolgens systematisch alle steegjes en straatjes ben gaan doorkruizen en rondkijken en dan op het plattegrondje heb genoteerd waar ik ben geweest. Zo kon ik op een gegeven moment zeggen dat ik echt overal was geweest en alles had gezien. Dat heeft me overigens wel enige tijd gekost :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ach ja, bekijk 't zo; De 3D-era bestaat nu zo'n flinke veertien à vijftien jaar. Dus tja, dan moet je niet perplex staan dat dergelijke fora langzaamaan

'doven' en op den duur zelfs helemaal vervagen mocht dit ooit eens gebeuren. Overigens is dat met alles zo.

Daarenboven was ik wel even genoodzaakt om je (uiterst) interessante video te controleren, maar allememagies zeg.. Heeft 't nou puur met mij te

maken of trekt je telefoon GTA SA haast amper? :7 Ik zag voortdurend immens veel haperingen in je video, en 't duurt er zeer lang over totdat die

wereld perfect is geladen. Inhoudelijk was je video wél in orde, mensen die ook zo'n Maverick willen bemachtigen hebben er zeker wat aan! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...