VeryRealGirl Geplaatst: 13 september 2016 Rapport Geplaatst: 13 september 2016 (bewerkt) AYY LMAO kleine bump: Bewerkt: 13 september 2016 door VeryRealGirl Reageren
JasonStatham Geplaatst: 22 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2016 Dit video'tje heb ik nooit eerder gezien, maar echt prachtig! Driemaal de moeite waard mocht je 'm voor het eerst zien: Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 22 oktober 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2016 Ongelooflijk hoe dit spel mij blijft trekken. Net weer wat MTA gespeeld, maar kan me ook rustig vermaken in SP. Of het nou een random missie, modding of gewoon doelloos rondvliegen/rijden, het houdt me altijd weer even zoet. Wel op de PC, want het PS2 spel is niet aan mij besteed Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 23 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2016 Inderdaad, helemaal met je eens. Komt vooral ook, als ik voor mijzelf spreek, doordat ik het zo lang niet meer doe en als je dan het spel weer eens opstart alle herinneringen weer naar boven komen. Geldt overigens voor de meeste GTA's, dat maakt ze bijzonder. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 23 oktober 2016 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2016 (bewerkt) Ik heb het al langer niet gespeeld omdat ik het spel niet meer kan zien De held tijd heb ik een "bug" dat bij de gangwars de Ballas of Vagos direct achter mij spawnen en mij spawnkillen... maarja, behalve de gang wars (en de S.W.A.T uit End of The Line te bemachtigen), heb ik alles gedaan wat ik kan doen en ook 100% completion behaald. Edit: Behalve dan Breaking the Bank at Caligula's en New Model Army, die ik met opzet overgeslagen heb in het geval dat de RC voertuigen uit New Model Army ooit verkrijgbaar worden. Bewerkt: 23 oktober 2016 door VeryRealGirl Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 11 november 2016 Rapport Geplaatst: 11 november 2016 Vond vandaag deze video Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 (bewerkt) Bewerkt: 16 november 2016 door VeryRealGirl Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 maar kan je het ding ook besturen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 Vind het wel knap hoe je al die trucjes weet om aan die voertuigen te worden. Hoop dat je kanaal een beetje groeit, sub erbij. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 16 november 2016 Rapport Geplaatst: 16 november 2016 maar kan je het ding ook besturen? Niet Vind het wel knap hoe je al die trucjes weet om aan die voertuigen te worden. Hoop dat je kanaal een beetje groeit, sub erbij. Thx Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Ik heb net een video gevonden met alle interessante items uit de beta die niet in de eind versie zitten. Zeker waard om even de tijd te nemen om te kijken, zit veel boeiends tussen! Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 Gewoon een opmerking maar aan het einde staat iets over 5 missies, maar dit is niet waar Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 november 2016 Rapport Geplaatst: 17 november 2016 (bewerkt) Gewoon een opmerking maar aan het einde staat iets over 5 missies, maar dit is niet waar 5 missies: Bewerkt: 17 november 2016 door Danger_dog_guy_7 Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 18 november 2016 Rapport Geplaatst: 18 november 2016 Behalve van "Impounded" is er van geen enkele missie originele code Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.