Dotz Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Deze video vond ik wel begrappig, vandaar dat ik hem hier deel. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Hahahahahaha :klap: Reageren
Big Boss Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 (bewerkt) Heb ik hier volgens mij al eens ergens voorbij zien komen, even zoeken hoor. Edit: nevermind, was hier. Soms moeilijk om al de verschillende fora uit elkaar te houden. Bewerkt: 3 december 2016 door Big Boss Reageren
Nyltje Geplaatst: 3 december 2016 Rapport Geplaatst: 3 december 2016 Geniaal om te kijken. xd Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 9 december 2016 Rapport Geplaatst: 9 december 2016 Weer een nieuwe video verschenen m.b.t. dit onderwerp - de maker wilde wat 'fouten uit de vorige video rechtzetten'. Blijft wat speculatief natuurlijk, maar best grappig. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2016 Rapport Geplaatst: 9 december 2016 Een iconisch scène die erg serieus genomen wordt, geniaal. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Vandaag weer overnieuw begonnen met de verhaallijn, inmiddels zitten Caesar en Kendl in de trailer. Eigenlijk nooit echt serieus de verhaalllijn gevolgd, werd nu maar eens tijd. Nooit geweten trouwens dat je bij de missie Reuniting the families de hoeren kan zoenen om weer levens te krijgen. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 11 december 2016 Rapport Geplaatst: 11 december 2016 Nooit geweten trouwens dat je bij de missie Reuniting the families de hoeren kan zoenen om weer levens te krijgen. wat Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 december 2016 Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Ja, in die missie ligt er geen health. Aangezien er wat hoeren zijn gevlucht in wat kamers en ze jou als redder zien willen ze zoenen. Dat vult je HP weer aan. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2016 Hehe ik houd echt van deductief redeneren. Hoe kom je hierop, denk ik bijna hardop Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 december 2016 Rapport Geplaatst: 14 december 2016 Inderdaad, dat iemand hier serieus over na denkt en er zo'n uitgebreid betoog van maakt. Aan de andere kant natuurlijk mooi om te zien dat deze "oude" game nog steeds stof tot nadenken geeft. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 14 december 2016 Rapport Geplaatst: 14 december 2016 Laat ik maar eens leven in deze topic blazen door deze crap te posten Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Ik was in de buurt, dus een foto maken van ons logo was wel een must. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.