Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Laat ik maar eens leven in deze topic blazen door deze crap te posten Hehe, das zuur, savegame corrupt. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Zojuist de missie Stowaway gedaan. Toen ik het uit het vliegtuig sprong kwam ik de gele marker in de lucht tegen. Helaas was ik iets te laat om op het ideale moment een foto te nemen, maar hij is nog steeds zichtbaar. Kan iemand mij misschien vertellen wat dit is? Ik probeerde er naar terug te vliegen maar heb niets kunnen vinden. Is dit soms zo'n hemel? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Jep, dat is een sky door. Je kunt zonder cheats/mods daar geen gebruik van maken. Normaal zit de door ver boven het hoogtelimiet, daarom kan je er niet naar terug vliegen. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Aah dat verklaart een hoop, thanks! Misschien dat ik de missie nog eens een keer over doe om er dan proberen in te landen, maar dat zal een lastige opgave zijn. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 17 december 2016 Rapport Geplaatst: 17 december 2016 Zal ook niet gaan, omdat er geen solid oppervlak onder zit. Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Jep, dat is een sky door. Je kunt zonder cheats/mods daar geen gebruik van maken. Normaal zit de door ver boven het hoogtelimiet, daarom kan je er niet naar terug vliegen. Dit kan wel volgens mij, door het gebruik van de "airport teleport trick" kun je zonder mods meerdere heavens bereiken. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2016 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Van die Sky Door toch niet? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 18 december 2016 Rapport Geplaatst: 18 december 2016 Oh verkeerd gelezen Nee volgens mij kun je die inderdaad niet bereiken d.m.v deze glitch Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 1 januari 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 1 januari 2017 Vind het toch maar niets, SA op m'n iPad. Het blijft mijn favo game (samen mrt VC) ooit, maar op mobiele apparaten is het nog geen liefde. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 7 februari 2017 Rapport Geplaatst: 7 februari 2017 Kwam deze tegen, en wilde 'm toch even met jullie delen; GTA San Andreas met de map van V en IV. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 7 februari 2017 Rapport Geplaatst: 7 februari 2017 Grappig om eens te zien. De graphics zien er wel echt apart uit op deze manier. Andersom lijkt me toch mooier. Overigens een leuk detail is dat de hoods zijn meegenomen. Ben benieuwd als je die daadwerkelijk ook nog functioneel zijn. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 7 februari 2017 Rapport Geplaatst: 7 februari 2017 (bewerkt) Ik zat laatst de missie Mike Toreno te spelen en dan moet je een stukje rijden met hem en T-bone. Hun 'zitposities' zijn niet helemaal goed uitgewerkt waardoor hun voeten door de vloer van de auto steken en de grond raken. Doet me altijd denken aan de Flintstones. I.v.m. een eventuele generatiekloof nog even een filmpje die 't 1 en ander ff visualiseert. Bewerkt: 8 februari 2017 door _KoE_Mzungu Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 8 februari 2017 Rapport Geplaatst: 8 februari 2017 (bewerkt) Op Tuesday, February 07, 2017 om 19:31, _KoE_Mzungu zei: hun voeten door de vloer van de auto steken en de grond raken. Doet me denken aan een stream van mij een tijdje terug CJ stond in de auto i.p.v te zitten. [youtube]https://youtu.be/PA1wv8OvWGE[/youtube] GVD ik krijg geen fatsoenlijke link ^ Bewerkt: 8 februari 2017 door VeryRealGirl Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 10 februari 2017 Rapport Geplaatst: 10 februari 2017 Dat ik na al die jaren nog verrast kan worden in het spel. ... In de missie WSotT springen er 4 poppetjes v/d Vagos op de trein en ik dacht altijd dat je er ook 4 af moest schieten. Maar de laatste tijd valt het me elke keer op dat het er maar 3 zijn. ... Blijkt dus dat R* er al 1 van de trein haalt na de eerste bocht. D'r staat, speciaal voor de missie, een metalen buizen geval waar die 4de vagos aan blijft hangen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.