Dutchy3010 Geplaatst: 16 november 2017 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2017 Oh god, hoe is dit mogelijk. Zelf uitgevonden, @VeryRealGirl? Reageren
Dexist Geplaatst: 16 november 2017 Rapport Geplaatst: 16 november 2017 Die dingen die je doet, hoe kom je er bij Maar gaaf! Had ooit zelf eens die texture op de normale camper gemod, maar nu behoud je ze allebei handig! Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 16 november 2017 Rapport Geplaatst: 16 november 2017 8 uur geleden, Foreigner97 zei: Had 'm al gezien, ik houd je kanaal de afgelopen tijd wel wat in de gaten. Knap trucje, hoe vind je zoiets? Nou het is al meer dan een jaar geleden gevonden, alleen heb ik er nu pas een complete video over gemaakt. Persoonlijk heb ik dit niet gevonden, maar ik heb wel een heleboel voertuigen getest om te kijken welke modificaties het spel laten crashen en welke niet. http://tinyurl.com/vehmods Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 18 november 2017 Rapport Geplaatst: 18 november 2017 Tof, hoor! Vind dat soort dingen wel erg leuk om in de gaten te houden, de laatste tijd. Kudo's voor je werk! Ik zag toevallig ook dat je tijdens een stream bezig was met het bemachtigen van de Andromada tijdens Stowaway, en dat je in het kader daarvan wat aan het prutsen was met de undrowning glitch. Zou je misschien uit willen leggen wat daar je doel precies was? Krijgt-ie daardoor nog speciale eigenschappen, of zo? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 19 november 2017 Rapport Geplaatst: 19 november 2017 Als je tijdens de "koffie" scene je voertuig laat vernietigen door het te laten zinken, dan zal deze na de cutscene allproof blijven. Ik probeerde de Andromada naar de undrowning plek te duwen zodat ik deze kon bemachtigen. Reageren
Dexist Geplaatst: 21 november 2017 Rapport Geplaatst: 21 november 2017 Hoe ga je bij zoiets dan te werk? Gewoon letterlijk trial and error? "nu neem ik deze auto en ga ik daar in/langs en zie wat er gebeurt' ? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 22 november 2017 Rapport Geplaatst: 22 november 2017 (bewerkt) 20 uur geleden, Dexist zei: Gewoon letterlijk trial and error? Voornamelijk dat, gewoon kijken naar methodes en glitches die er zijn en kijken of je daar iets mee kan. Bewerkt: 22 november 2017 door VeryRealGirl Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Geplaatst: 31 december 2017 Toont toch goed wat zo'n fog allemaal kan doen. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 31 december 2017 Rapport Geplaatst: 31 december 2017 Laat ook zien hoe klein die map eigenlijk is Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 19 februari 2018 Rapport Geplaatst: 19 februari 2018 Kleine bump Meer actviteit pls Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 12 maart 2018 Rapport Geplaatst: 12 maart 2018 Deze had ik gezien. Indrukwekkend werk, wederom! Was een heel gedoe om deze klaar te krijgen, toch? Reageren
VeryRealGirl Geplaatst: 16 maart 2018 Rapport Geplaatst: 16 maart 2018 Op 3/12/2018 om 19:44, Foreigner97 zei: Was een heel gedoe om deze klaar te krijgen, toch? Dat zeker, haha Reageren
PrioX Geplaatst: 15 juni 2018 Rapport Geplaatst: 15 juni 2018 Heb vorige week GTA San Andreas gekocht op de Xbox One (de 360 remaster). Ben inmiddels bij de missies van het Four Dragons Casino in Las Venturas. Gisteravond alle Horseshoes verzameld zodat ik wat wapens voor de deur heb liggen. Reageren
SilverRST Geplaatst: 17 juni 2018 Rapport Geplaatst: 17 juni 2018 GTA San Andreas blijft leuk en dat voor een spel dat al 14 jaar oud is. Ik kan me nog goed herinneren dat ik in september 2006 naar een winkel ging, FreeRecordShop dacht ik of andere winkel en daar kocht ik GTA SA voor 27-29 euro en deze heeft een heel mooi boekje erbij welke ik nog steeds heb met daarin de DVD van GTA SA. De hardware toen was shit zolang je geen nVidia/AMD had en ik had dus eerst VIA grafische chip, behoorlijke stront chip en na een paar weken laten of maandjes kreeg ik een laptop met Intel shitsets GMA graphics. Ook shit maar in ieder geval stukken beter dan die VIA en alles op Low kon ik het spel prima spelen, behalve in LV maar dat was dus een hele tijd geleden. Maar was zeker echt mooie tijden. Na een half jaartje of langer leerde ik zelfs mods maken en bestanden aanpassen en in het heden heb ik 3 automods die nog niet zijn afgemaakt maar probeer me spel nog wel crashvrij te maken met alleen HQ draw distance, dus geen LODs. De map is inderdaad klein maar misschien leek het toen klein omdat we ook klein waren? Maar dat draw distance heb ik zo gemanipuleerd dat het niet klein lijkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.