Foreigner97 Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Pfoe, dat is me wel een verschil tussen Las Venturas en de andere twee steden, zeg. Mooi dat ook deze cijfers zo mooi in kaart staan, ben benieuwd naar de volgende resultaten! Vooral leuk dat je hiermee dus alles heel nauwkeurig bij langs gaat, zodat je eigenlijk heel San Andreas onder de loep neemt... Opeens zie je veel meer dan hiervoor, lijkt me. Reageren
RUBENN Geplaatst: 22 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2014 Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?" Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik vind het maar raar dat de "random mensen" scheuren op de snelwegen zonder te stoppen. En meestal botsen ze tegen elkaar aan, en in no-time vind ergens weer een explosie plaats Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?" Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... Het was dan ook een grapje mijnerzijds Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 24 oktober 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Spelen nog mensen GTA San Andreas voor de PC, of voor een ander Console?? Speel het soms nog wel eens op mijn PC... Het gaat zo wat in fases, om de paar jaar. Maar dat heb ik bij een aantal classics (zoals RCT 2, Tony Hawk's Pro Skater 3...). Om de paar jaar heb ik zo een vlaag van excitement in die games, en installeer ik ze nog eens. Jep, dat heb ik ook... Nostalgie ftw! Speel zelf SA wel meer dan om de paar jaar, maar het gaat wel met periodes. Blijf het gewoon een fantastisch spel vinden, wat door de GTA's erna voor mij geenszins geëvenaard is. Reageren
RUBENN Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik vraag me altijd wel af hoe ze dat bedenken bij Rockstar; "Zullen we op de bovenste verdieping van het hoogste gebouw in San Fierro op elk even ingame uur een blote vrouw achter het raam laten verschijnen?" Ik neem aan dat je de San Fierro Tower bedoelt? Ik heb een paar in-game-uurtjes rond de toren gevlogen en niets gevonden... Het was dan ook een grapje mijnerzijds Haha, en ik heb echt serieus lang rond een paar torens gevlogen Al zou het wel typisch iets voor Rockstar zijn om er zoiets in te stoppen Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Vinden jullie dat de gemiddelde IQ van de pedestrians laag is? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Ik ben benieuwd waar je deze theorie vandaan haalt. Bewerkt: 27 oktober 2014 door ERRWINS Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 (bewerkt) Ik heb het weg van een andere Engelse WikiGTA. Maar ik ben gewoon benieuwd wat jullie reactie daarvan is Bewerkt: 27 oktober 2014 door bountyskull_10 Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Wel, het gemiddelde IQ van de pedestrians zal 100 zijn. Weet wel dat pedestrians geen mensen zijn en die waarde dus bijgevolg fixed op 100 is. Maar nee, het zijn geen echt intelligente entiteiten. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 27 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2014 Op basis van wat denk je dat het IQ van de gemiddelde inwoner van San Andreas laag is? Dit valt in mijn ogen niet te bepalen. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 GTASeriesVideos is uiteraard ook flink in de weer met de heruitgave van San Andreas: bekijk vooral eens van de 360-graphics met die van eerdere uitgaven. Ook hadden ze al bijna een twintigtal missies geüpload, maar deze zijn zojuist op privé gezet. Van wat ik er van heb gezien is het grafisch zeker een hele nieuwe beleving t.o.v. bijvoorbeeld mijn trouwe PC-versie... Mensen die al ervaringen hebben met de Xbox 360-uitgave? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 november 2014 Rapport Geplaatst: 1 november 2014 Ik heb geen Xbox 360, maar je kan wel zien dat het een directe port is, van de mobiele versie. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 2 november 2014 Rapport Geplaatst: 2 november 2014 Ooit kocht ik de originele versie van SA vanuit Marketplace voor de 360, maar na een paar missies ben ik daar mee gestopt en ging ik op de PC verder. Dat zag er al beter uit, maar nu ik deze verbeterde versie zie wil ik daar wel een paar euro voor neerleggen. Het is toch wel stukken beter, al zeg ik het zelf. Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Geplaatst: 3 november 2014 Ik heb de remake op de 360, toch leuk om SA te spelen! Remake is prima gelukt, alleen de controls hadden wel iets beter gemogen van mij, de sensativity is standaard belachelijk gevoelig Auto aim aanzetten is ook een must, zonder lukt het gewoon simpelweg niet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.