ERRWINS Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 (bewerkt) Sensitivity kun je toch bewerken in de settings van het spel? Bewerkt: 3 november 2014 door ERRWINS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Hmm, dat zou wel interessant kunnen zijn. SA is qua gevoeligheid natuurlijk gebouwd voor de PC (SA op de consoles heeft nooit een free aim gekend, toch?) en daar kan dus wel wat fout zijn gegaan. Is het echt overdreven gevoelig of valt er mee te leven? Normaal zou er een setting moeten zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matthias1999 Geplaatst: 3 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2014 Je kan het op Tablet naar mijn mening gewoon normaal spelen, telefoon weet ik niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RustyRustler89 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Je kan het inderdaad instellen, maar dat moet soms wel per missie weer opnieuw ingesteld worden Ik had hem helemaal terug gezet naar 15 en dan is het prima, maar wanneer je dan een missie hebt waarbij er alleen geschoten kan worden zonder auto aim, is het weer te traag Enige bugs die ik kon vinden is dat het geluid in sommige cut scenes weg valt ineens, maar daar valt wel mee te leven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 GTASeriesVideos is uiteraard ook flink in de weer met de heruitgave van San Andreas: bekijk vooral eens van de 360-graphics met die van eerdere uitgaven. Ook hadden ze al bijna een twintigtal missies geüpload, maar deze zijn zojuist op privé gezet. Van wat ik er van heb gezien is het grafisch zeker een hele nieuwe beleving t.o.v. bijvoorbeeld mijn trouwe PC-versie... Mensen die al ervaringen hebben met de Xbox 360-uitgave? Niet echt een eerlijke vergelijking. Je kan zien dat de modellen zijn aangepast in de HD heruitgave, dus natuurlijk zullen die er beter uitzien. Waarom geen update voor de PC versie? Het spel wordt nog dagelijks (online) gespeeld door enkele tienduizenden mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Zou Rockstar hier wel bewust van zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Je kan zien dat de modellen zijn aangepast in de HD heruitgave, dus natuurlijk zullen die er beter uitzien. Wat? Ik zie helemaal geen verschil met de modellen. Er is gewerkt aan de textures en lighting en dat heeft zijn effect, dat wel. En zelfs als men aan de modellen iets had aangepast, hoe zou dit dan geen eerlijke vergelijking zijn? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Spontaan zin gekregen om GTA: San Andreas te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Together Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Haha, ik vind MTA:SA wel is leuk. Ook al doe ik het niet overdreven vaak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Ik had helemaal geen zin in de missies van GTA San Andreas, en vervolgens heb ik een save game gebruikt, zodat ik al alles heb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Dat is best lui, Bounty. Zo beleef je het spel niet optimaal maar goed, ieder zijn ding. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Ik heb GTA San Andreas op mijn PC, en ik ben niet zo goed in die controls, en dan faal ik die missies constant. En ik gebruik die save game omdat, ik mysterieuze gebieden ga opzoeken, zodat ik ook easter eggs kan vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RUBENN Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 En ik gebruik die save game omdat, ik mysterieuze gebieden ga opzoeken, zodat ik ook easter eggs kan vinden. Ook leuk, maar dat gaat wel vervelen lijkt me. De storyline van SA is zeker de moeite waard! En de controls wennen vanzelf naarmate je speelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 De storyline vind ik juist het leukste van GTA: San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Het leukste van GTA San Andreas vind ik de multiplayer modificatie, het verhaallijn op zich heb ik niet veel mee. Al zijn de missies wel verschillend en soms ook uitdagend. Met name End of the Line was een 'pain in the ass'. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.