Guardian1980 Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Met name End of the Line was een 'pain in the ass'. Die vond ik juist wel meevallen. Het enige waar ik tegenaan liep was het feit dat ik steeds in brand vloog. Toen maar gauw de firefighter-missies gedaan en hoppa, het was een eitje. Maar ik heb ook echt genoten van het verhaal, hoe absurt het af en toe ook was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 4 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2014 Ik had het probleem dat mijn laptop raar begon te doen door de rook waardoor ik elke keer te laat was of dood ging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Ik heb de remake op de 360, toch leuk om SA te spelen! Ik heb 'm gisteravond laat toch ook maar gedownload, en even de eerste missies gespeeld. In eerste instantie was het vooral herkenbaar, maar bij het behalen van m'n eerste achievement was het toch alsof ik de game voor het eerst speelde. Ik hoop wel dat ik 'm voor 100% kan uitspelen, iets wat vanwege een bug in m'n spel op de PC niet mogelijk was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Waarom is GTA San Andreas wel voor de Xbox 360 uitgebracht, en niet voor de PS3? Want normaal hoort het wel zo te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Spelen er hier mensen weleens SA-MP? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 5 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2014 Spelen er hier mensen weleens SA-MP? Ik heb 5 jaar lang 2008-2013 SA-MP gespeeld op één server. Echter heb ik deze server achter mij gelaten, en daarbij ook mijn admin positie. Moeilijke keuze maar het was de juiste aangezien de server van 120 dagelijkse spelers (2008-2009) naar 5 dagelijkse spelers ging (2013). Dan houdt je speelplezier al gauw op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 6 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2014 GTA San Andreas is een tijdje terug al uitgebracht op de PS3. *filmpje* Zoals je in het filmpje ook al snel ontdekt is het een stuk minder uitgebreid dan de recente Xbox 360-versie; het is gewoon een heruitgave van de originele game, zonder poespas. De versie zoals die nu op de PS3 te spelen is, was al jaren beschikbaar op de Xbox 360. Dat is natuurlijk wel bijzonder. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 Gisteren de eind missie weer ff overnieuw gedaan de leukste manier om smoke te killen is wel met een vlammenwerper xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Votair Geplaatst: 7 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb Big Smoke in de eindmissie geprobeerd om met een knuppel te vermoorden. Zijn handlangers zijn uiteraard met een M4 neergeknald. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Ik heb nu het idee dat ik een hele nieuwe game speel, maar het is toch wel handig dat ik de map goed genoeg ken om her en der handige dingen op te pakken zonder op de Wiki te spieken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 Speelt het verder (op de graphics na) nog als dezelfde game? Ik weet namelijk niet goed of men dezelfde controls gebruikt als bij de oudere consoles of dat die zijn aangepast naar de meer geavanceerde controllers (met triggers)? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 10 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 10 november 2014 De besturing is inderdaad aangepast naar de controllers van de 360, dus met triggers. Het voelt nu een stuk natuurlijker dan toen ik het originele SA speelde op de 360. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dexist Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Spelen er hier mensen weleens SA-MP? Erg veel gespeeld vroeger Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 11 november 2014 Ik heb eigenlijk nooit SA-MP gespeeld, omdat ik een Macbook heb, en daar werkt het niet op. Maar het lijkt mij wel leuk, om het een keer te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.