Dutchy3010 Geplaatst: 11 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Spelen er hier mensen weleens SA-MP? Erg veel gespeeld vroeger Op een Nederlandse server en clan genaamd [XTC], heel misschien kennen mensen hier deze server nog wel. Server is al een lange tijd offline helaas. Voordat GTA IV uitkwam speelde ik daar erg veel op! Vroegaaah ook enorm veel SAMP gespeeld, maar eigenlijk de laatste jaren alleen maar MTA. Toen dat veranderde in meer dan alleen racen bleef ik eerst trouw aan SAMP (ben niet zo van de veranderingen), maar uiteindelijk toch overstag. Reageren
Votair Geplaatst: 11 november 2014 Rapport Geplaatst: 11 november 2014 Effe de Cluckin Bell overvallen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Toch vind ik het schiet-systeem op de iOS niet handig. Schiet de hele tijd op dingen waar ik niet op wil schieten. Geef mij maar gewoon muis en toetsenbord. Reageren
RUBENN Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Je kan het makkelijker maken door op mensen oid te tikken. Standaard staat de schietoptie volgens mij op 'lock on' maar die kan ook veranderd worden naar een andere optie (ben de naam even kwijt), maar het blijft een beetje onhandig inderdaad... Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Sommige mensen zijn hier echte "PC-nerds" Ontopic: GTA San Andreas op de IOS lijkt mij echt irritant, slechte besturing, en allemaal bugs. Maar gelukkig heb ik hem niet gekocht, echte geldverspilling Reageren
RUBENN Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Je hebt het spel niet maar hebt het wel over slechte besturing en bugs? Zo kan ik ook wel games beoordelen Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 november 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Je hebt het spel niet maar hebt het wel over slechte besturing en bugs? Zo kan ik ook wel games beoordelen Inderdaad... Bugs zijn er niet echt veel, tenminste, niet echt die mij tegen staan. Besturing is buiten schieten best prima. En je hebt het altijd bij je, dus je kunt het even spelen op vakantie, in het vliegtuig of in de trein. Helemaal geen spijt van Reageren
RUBENN Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Ik heb ondertussen wel een paar bugs, maar het lijkt ook per apparaat te verschillen... En overal kunnen spelen is echt een voordeel, ik heb na bijna een jaar ook nog geen spijt Reageren
stefie10 Geplaatst: 12 november 2014 Rapport Geplaatst: 12 november 2014 Gta Sa op de PC (MASTER RACE) ! veel beter dan op bijvoorbeeld een Samsung S3 te gamen.. Reageren
Votair Geplaatst: 13 november 2014 Rapport Geplaatst: 13 november 2014 Sommige mensen zijn hier echte "PC-nerds" Is daar wat mis mee? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 (bewerkt) Ik vind het een heerlijke auto om in te rijden, en het voertuig rijdt best wel snel. Maar het heeft niet zoveel tunings-options. 7/10 Stratum niet veel tuning-options? Het is één van de zes voertuigen die je kunt tunen bij WAA (Wheel Arch Angels) en juist die voertuigen kunnen extra getuned worden. Ik vraag me af hoe goed je San Andreas hebt gespeeld. Bewerkt: 23 november 2014 door ERRWINS Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik dacht net hetzelfde. De kans bestaat natuurlijk dat hij de Stratum verwart met de Solair, maar die zou ik niet direct "snel" noemen. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Dat kan maar de Solair vind ik niet echt op de Stratum lijken, op de stationwagen model na dan. Ook had ik er nog bij gezet dat het om een Stratum ging. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Ik heb juist heel veel GTA San Andreas gespeeld. Maar ik heb nooit de Wheel Arch Angels kunnen vinden, en ik wist niet dat de Stratum veel tunings-options had En ik vond de Stratum maar een normale stationcar, die niet zo bijzonder was. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 23 november 2014 Rapport Geplaatst: 23 november 2014 Mag ik zeggen dat je jezelf tegens spreekt? Als je GTA San Andreas veel hebt gespeeld, dan heb je ook gemerkt dat er een missie is waarbij je de Stratum (en andere voertuigen van WAA) moet stelen waarna je de WAA te zien krijgt. Daarna wordt het ook weergegeven op de map. Maar goed, wat vind jij 'heel veel gespeeld'? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.