Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Denk het wel, was even afgehaakt omdat ik hem vorige keer bij het laatste kraampje faalde. Nu ik de kutste missie heb gehad is het weer leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Denk het wel, was even afgehaakt omdat ik hem vorige keer bij het laatste kraampje faalde. Nu ik de kutste missie heb gehad is het weer leuk Bomb Da Base Act III, is de kutste missie Espresso 2 go is easy P.s, ga je voor 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Hero, dat kan DDG al niet meer, aangezien de missies van Marty Chonks zijn gelocked. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Hero, dat kan DDG al niet meer, aangezien de missies van Marty Chonks zijn gelocked. Nou... dat is kut. Opnieuw beginnen zeg ik maar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Ja, ik heb hetzelfde probleem.. Spel maar weer weggelegd. Die 100% is echt lastig voor III & VC. Daar ga ik mijn handen niet meer aan branden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 (bewerkt) Nee alleen de Offroad missies in III zijn lastig. Bewerkt: 31 mei 2015 door herobriner007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Als ik de storyline uit heb gespeeld begin ik ook niet meer aan de 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Nee alleen de Offroad missies in III zijn lastig. Wat denk je van de time consuming: Ambulance, Police en Taxi missies? :o Als ik de storyline uit heb gespeeld begin ik ook niet meer aan de 100% Nee, wellicht dat ik nog voor het vinden van alle pakjes en stunt jumps ga. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 (bewerkt) Wat denk je van de time consuming: Ambulance, Police en Taxi missies? :o Ambulance is vrij makkelijk. En als het echt te lastig is, maak je een ghost van je Ambulance bij de Crusher. Taxi is makkelijk. Bij Vigilante neem je gewoon een Police en maak je hem Damageproof bij de crusher. En voor Espresso 2 go neem je gewoon een AP Stretch Maar in Vice City ga je toch hopelijk wel voor 100% Bewerkt: 31 mei 2015 door herobriner007 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Bij mij vliegen die dingen altijd te snel in de fik, omdat ik me opgejaagd voel door die tijd.. VC heeft zelfde probleem met die ambulance, police en taxi missies. No way, José! Ik speel ook alleen op stage, thuis speel ik nooit games op PC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Als ze in de fik vliegen, maak je ze toch Damageproof bij de crusher..? Heb ik toch net gezegd lol. En Ambulance en Taxi zijn SUPER easy in Vice City. En voor Vigilante neem je gewoon een Hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Damageproof? Hoe doe je dat dan? Dan moet je eerst alle auto export dingen doen zeker? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Gta VC ga ik denk nog wel voor de 100% (ooit ) gta III denk niet meer, geen zin om alles overnieuw te doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
herobriner007 Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Dit. Maar i.p.v dat met Avenging Angels moet je een hoer in de voorste stoel hebben (want dit is GTA 3, daar bestaat die missie niet) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 31 mei 2015 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2015 Ik wil eerlijke 100% scores halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.