.PhoeniX. Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Vinden jullie het autorijden in GTA III ook beroerd? Want ik vind het van wel, omdat je veel te snel scherpe bochten maakt. En de voertuigen gaan ook best wel snel stuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Het autorijden moet je aan wennen, en je gaat er achterkomen dat de besturing met tijden best nuttig kan zijn (uitwijken e.d.). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Vinden jullie het autorijden in GTA III ook beroerd? Want ik vind het van wel, omdat je veel te snel scherpe bochten maakt. En de voertuigen gaan ook best wel snel stuk. Ik vind dat best meevallen. GTA IV is pas echt een drama Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 Daar heb je wel gelijk in. Want als je een scherpe bocht wilt nemen, dat slip je helemaal weg. Maar de voertuigen in GTA IV gaan allang niet zo snel stuk, als in GTA III. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 25 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2014 IV heeft de meest complete besturing van een GTA-game, dus wat jij hier probeert te vertellen gaan wij niet aannemen De besturing van III is nogal een beetje een kind van zijn tijd en vereist vooral veel gewenning. Nee, het is nooit zo precies als je in IV/V (en mindere mate SA) zult kunnen bereiken, maar mits de aanpassing voelt het vrij correct aan. Ik vind die van VC het irritantste, maar das voornamelijk omdat de nauwe straten van Ocean Beach niet echt ingericht zijn op de besturing en dat blijft in mijn geheugen hangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 26 november 2014 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Tja logisch slechte graphics, dit was het allereerste spel dat een 3D wereld had, baanbrekend!!! GTA 2 was al 3D. Je begrijpt heus wel wat ik bedoel (hoop ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 GTA III was volledig in 3D, en GTA 2 waren alleen de gebouwen in 3D, en de rest was in Top Down View Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 26 november 2014 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2014 Je begrijpt heus wel wat ik bedoel (hoop ik). Jij dus ook waar ik op doel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 12 december 2014 Zo tragisch dit, toen ik gta III had vond ik het echt een kak game, maar nu ie weg is mis ik hem eigenlijk wel... :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Oude video, maar toch. 100 Hidden Packages binnen het uur en nog voor het voltooien van de eerste missie. Knap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 28 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2014 Oude video, maar toch. 100 Hidden Packages binnen het uur en nog voor het voltooien van de eerste missie. Knap. Takes me back naar die allereerste GTA 3 "stuntvideos". Oh man, dat was een genre apart. Jammer genoeg is alles nu zodanig ge-edited tot in de hel, waarbij vroeger Windows Movie Maker en Blink-182 goed genoeg waren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 100 Hidden Packages binnen het uur en nog voor het voltooien van de eerste missie. Knap. Dat je ze allemaal kan halen voor de eerste missie, dat wist ik. Maar dit is de eerste keer dat ik het ook zie. En dat ie het doet binnen het uur, het is net een speedrun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Wat een werk om al die 100 pakketjes uit je kop te leren Knap werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Wauw....zulke gasten zijn echte Die Hard fans van GTA III, wat een prestatie! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 december 2014 Rapport Share Geplaatst: 29 december 2014 Nou, volgens mij is @Die Hard niet zo'n fan van GTA III, die is meer van SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.