aron24 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2015 Sinds tijden GTA ||| weer eens opgestart op de Ipad. Het was wel weer eens een keer leuk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2015 Is het bij jullie ook altijd een wonder als de zon schijnt op gta III? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2015 Ja... ik weet eigenlijk nog altijd niet hoe zonlicht er uit ziet in III. Maar het kan extremer. In LCS is het bijvoorbeeld nooit veel lichter dan scherming en sommige wijken leven in constante duisternis (straatje in Torrington bijvoorbeeld). Maar dat duister sfeertje past wel bij de game zoals die is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 9 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2015 (bewerkt) In GTA III had ik weliswaar vaak genoeg de zon zien schijnen. Jammer genoeg is het vaak van korte duur, geleidelijk daarna betrekt de lucht en valt binnen de kortste keren het eerste druppel... GTA LCS had daarin tegen iets wat mooier weer, maar dat komt gedeeltelijk door het een ander jaartal is. Bewerkt: 9 april 2015 door .PhoeniX. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 10 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2015 Ik wist nog, die ene keer, dat ik bij mijn huis in Portland over straat liep en de lucht brak helemaal open! De zon was te zien en hij scheen zo in mijn ogen. Dat moment zal ik nooit meer vergeten. Is nu zo'n 3 jaar geleden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Bij regent het ook al tijd als ik het spel speel. Ik vind het persoonlijk het minste spel van San Andreas, Vice City en GTA III. Misschien wel ver gezocht, maar dat weer past wel een beetje bij Claude. Die is ook emotieloos, het komt somber over net als het weer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2015 Heb afgelopen week deze game gekocht. Ik zit nu rond de 20%. Ik speel alleen op stage. Heerlijk die radio zenders! Vooral Rise FM. Ik vind missies wel moeilijker als tegenwoordig. Je bent snel dood, wat realistisch is. Fijn spel om weer te spelen. Heb Trilogy gekocht dus die ga ik afwerken van GTA 3 Vice city en GTA sa. Lekker nostalgisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Ga hem deze week ook weer terug on huis nemen, zo'n zin in om weer te spelen! Heb ook echt gewoon weer zin in de storyline, en dan nog die wapens! Kan niet wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Heb je het dan ooit weggedaan? :o Heb Trilogy gekocht dus die ga ik afwerken van GTA 3 Vice city en GTA sa. Tsss, je had met VCS moeten beginnen en chronologisch de verhaallijn moeten volgen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Wat grappig is is dat ik wel alle gta's op volgorde van uitgave heb gekocht maar niet op chronologische volgorde heb uitgespeeld. Heb gta III van alle 5 de ps2 delen als laatste uitgespeeld. (Allemaal de schuld van 'payday for ray' & 'espresso-2-go' ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 (bewerkt) Tsss, je had met VCS moeten beginnen en chronologisch de verhaallijn moeten volgen! Ik heb geen Vice City Stories. Maar chronologische volgorde is nog steeds GTA III > GTA VC > GTA SA Ik zie dat ik weer eigenwijs ben. Aangezien LCS voor de gebeurtenissen van GTA III afspelen en VCS 2 jaar voor gebeurtenissen van VC. Maar aangezien ik geen stories heb en geen PS gaat dit niet lukken. Bewerkt: 21 april 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Chronologische volgorde is: 1. Vice city stories 2. Vice city 3. San Andreas 4. Liberty city 5. III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Chronologische volgorde is: 1. Vice city stories 2. Vice city 3. San Andreas 4. Liberty city 5. III Ja, qua tijd inderdaad. Ik vind het alleen mooi om te zien om de graphics beter te zien worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Nah, in de GTA III-era zijn de graphics (in mijn perspectief) niet zo erg veranderd. Je merkt het vooral pas in de GTA IV-era en de daarop volgende GTA's Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Klopt, maar heb ook helemaal geen problemen met die mindere graphics, die maken de game Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.