.PhoeniX. Geplaatst: 21 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2015 Kan me d'r in vinden wat je zonet zei. Als een game bijvoorbeeld te realistisch uitziet, dan bederft het voor mij gauw het speelplezier. Enne, oudere graphics roepen bij mij vooral nostalgische momenten op (denk bijvoorbeeld aan GTA San Andreas). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 Ik zie echt wel verschillen tussen de Graphics, maar alle gamers zijn die goede Graphics gewend. Ik vind Graphics dus echt niet het belangrijkste en het maakt de game niet leuker. Het maakt het alleen moderner. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 22 april 2015 (bewerkt) Persoonlijk vind ik het wel belangrijk als een game er goed uitziet. Vooral als dit gaat om een nieuwe game, maar als het gaat om oude GTAs dan maakt het niet uit. Dat is de nostalgie. Ik heb alleen een hekel aan de tijdsmissies. Bewerkt: 22 april 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 Gta III is besteld! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.PhoeniX. Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 25 april 2015 Een goede keuze! Mja, het is niet m'n all-time favoriete GTA, maar op sommige momenten kon ik d'r erg van genieten. Alvast veel speelplezier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Morgen komt ie binnen! Vaarwel sociaal leven, hallo gta III! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 28 april 2015 Espresso-2-Go, wat een kutmissie. Door de tijdsdruk heel snel rijden, botsen en over de kop slaan. Dan weer geen auto in de buurt. Ik doe eerst die telefoon missies wel.. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Ik vond het eigenlijk een redelijk eenvoudige missie. Gewoon eerst alle stalletjes op je map krijgen, dan de route bedenken en dan pas gaan. Altijd ruime tijd over. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Ja, precies. Na de wikigta hulp gevolgd te hebben, inderdaad deze methode gebruikt. Ik kwam slechts 10 seconden te kort door over de kop slaan met auto's en geen nieuwe kunnen vinden. Of bij stalletje in Portland bij Italiaanse maffia gedeelte, kapotgeschoten worden door een Shotgun. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Ik heb die gehaald met een tank. De loop naar achteren en blijven schieten totdat je zo snel ging als een race car. In de laatste 30 seconden het laatste stalletje nog gevonden. Damn wat was ik trots op mezelf toen ik hem gehaald had :$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 29 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 29 april 2015 Ja, precies. Na de wikigta hulp gevolgd te hebben, inderdaad deze methode gebruikt. Ik kwam slechts 10 seconden te kort door over de kop slaan met auto's en geen nieuwe kunnen vinden. Of bij stalletje in Portland bij Italiaanse maffia gedeelte, kapotgeschoten worden door een Shotgun. Je kunt ze van een afstandje stukschieten met een rocket launcher, je wilt echt niet dichtbij die mafiagasten komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 echt he, zodra Salvatore dood is wordt je in heel noord Portland beschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 (bewerkt) echt he, zodra Salvatore dood is wordt je in heel noord Portland beschoten Ja, inderdaad. Ik moet ook nog die telefoonmissie van El Burro. Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan.. In een van de missies krijg je ook een kogelvrije range rover. Die ga ik nu gebruiken voor Espresso-2-Go ---- Telefoon missie gehaald! ik had mazzel met veel verkeer op de weg, die schoten blokkeerden en ik had de tip gebruikt op WikiGTA om de bus aan te duwen, zodat je dichterbij stond. Bewerkt: 30 april 2015 door NickOwnage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan.. Dat was echt een kut missie zeg, en als blijvende beloning krijg je een stapeltje magazines bij je huis waar je geen ruk aan hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Share Geplaatst: 30 april 2015 Die bladen oppakken in dat busje. Je komt door heel maffialand en het busje mag niet stuk gaan.. Dat was echt een kut missie zeg, en als blijvende beloning krijg je een stapeltje magazines bij je huis waar je geen ruk aan hebt Haha, ja, inderdaad. Ik wil eigen de 100% hebben voor deze game voordat ik Vice City ga spelen, alleen 100 van de pakjes vinden. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.