willempie32 Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb overlaats mods gebruikt maar nu wil ik terug MTA spelen en zegt hij dan:You are currently running a modiefied version of MTA-client, please reinstal. Nu heb ik alle mods weggedaan MTA opnieuw geinstalt, VC opnieuw geinstalt en nu zegt hij nog altijd hetzelfde.Hoe kan ik terug MTA spelen?? Reageren
Dri3s Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Geplaatst: 22 juli 2005 Ik heb overlaats mods gebruikt maar nu wil ik terug MTA spelen en zegt hij dan:You are currently running a modiefied version of MTA-client, please reinstal.Nu heb ik alle mods weggedaan MTA opnieuw geinstalt, VC opnieuw geinstalt en nu zegt hij nog altijd hetzelfde.Hoe kan ik terug MTA spelen?? Ik had dit ook eens. Als je hem verwijderd blijven er nog een paar bestandjes achter, die moeten ook weg. Alles dat nog van het spel te bespeuren is moet weg! Behalve van je Save-Games kan je een Back-Up maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.