Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

D'r zitten 2 felle lampjes op de voorkant van de duikboot. :7

Zelfs met die dingen zag ik weinig, op sommige stukken was het gewoon pikkedonker en af en toe zelfs schrikken als ineens zo'n dolfijn in je speakers zit te piepen, of in mijn geval mijn oordopjes.

Is 4K resolutie eigenlijk gewoon 4000p of zit ik nu helemaal mis :roll:?

Je zit fout, 4k is 3840x2160 qua resolutie, waar 1080p op 1920x1080 zit, en 720p op 1280x720 etc.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Als je te hard rijd, leaked de hele map. Das wel een beetje jammer :{

(In gtaO)

Bij mij is het vaak zo als er in een korte tijd veel explosies plaatsvinden. Of ik zit te snipen van een afstand, dan laggt de boel ook.

Ik denk dat GTA Online op de PS3 z'n limiet qua geheugen al bereikt heeft. Dus vandaar dat alles soms vastloopt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Als je te hard rijd, leaked de hele map. Das wel een beetje jammer :{

(In gtaO)

Bij mij is het vaak zo als er in een korte tijd veel explosies plaatsvinden. Of ik zit te snipen van een afstand, dan laggt de boel ook.

Ik denk dat GTA Online op de PS3 z'n limiet qua geheugen al bereikt heeft. Dus vandaar dat alles soms vastloopt.

Ik heb een vijfhonderd gigabyte PlayStation 3 spelcomputer dus ik neem aan dat dit gewoon weer een faal is van Rockstar Games. Ze hadden in mijn ogen nooit Grand Theft Auto V mogen verkopen op de oude consoles. Het was goed om veel geld te incasseren, maar in de zin van kwsliteit was het zeker niet goed. Zeker als je nu naar de verschillen kijkt met de oude consoles en de nieuwe consoles. Ik ben nu wel een beetje uitgekeken met Grand Theft Auto V op de PlayStation 3.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit eens begrepen dat ze er standaard bij kwamen, maar ik ben daar niet zo zeker meer van. Gaan we wellicht rond de release wel nog eens horen! :o

Op de PS4 is de Valentijn (tijdelijke) DLC ook niet geweest, dus ik betwijfel het een beetje, of ze wachten tot de PC versie, maar dat is even afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had ooit eens begrepen dat ze er standaard bij kwamen, maar ik ben daar niet zo zeker meer van.

Alle DLC's zitten er al in en de DLC wagens zijn ook geprogrammeerd om in het spel voor te komen, als we R* mogen geloven.

Link to comment
Delen op andere websites

Pff... Ik zie bijna geen verschil in vergelijking tot de PS4/Xbox One versie. En ik snap niet waarom men 3x dezelfde game koopt, je kunt het geldin zoveel betere dingen stoppen. En dat ongelofelijke gehype was immers nergens voor nodig.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...