Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Paar vraagjes!

1: Als je de eigen auto van Micheal, Franklin of Trevor ''pimpt'' via LSC, dan blijven die modificaties bewaard? waar je de auto ook laat staan?

2: Als je hun eigen auto ergens laat staan, keert hij automatisch terug? of hoe zit dat..

3: Als je een ander (voertuig) of auto ergens laat staan, dan keert hij dus terug bij impounds? Ook met eventuele modificaties die je eraan hebt verricht?

Thanks! :)

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% zal je nog vrij snel kunnen halen. Op de collectibles na (en dat is een gegeven voor alle GTA's) valt het wel mee. Er zijn wel veel zijmissies en daar zitten er enkele leuke bij. Eerste keer story (op PS4) trouwens?

Link to comment
Delen op andere websites

De 100% zal je nog vrij snel kunnen halen. Op de collectibles na (en dat is een gegeven voor alle GTA's) valt het wel mee. Er zijn wel veel zijmissies en daar zitten er enkele leuke bij. Eerste keer story (op PS4) trouwens?

Jup, op de PS4 wel ja.

Link to comment
Delen op andere websites

ik hoef nog maar 1 keer te lvllen in online voor mijn platinum trophy :D

Helaas.... heeft R* nieuwe trophys toegevoegd met de heists :( en moet ik daar nog even 8 mil uitgeven aan heist voertuigen :(

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...