Nissan Geplaatst: 14 april 2015 Rapport Geplaatst: 14 april 2015 Voor mij gaat het Low zijn, als ik hem al kan draaien Vrienden van me hebben me gesmeekt om hem nog een tweede keer te halen om samen Online te doen op PC, dus ik ben het aan het overwegen. Reageren
Faex Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Paar vraagjes! 1: Als je de eigen auto van Micheal, Franklin of Trevor ''pimpt'' via LSC, dan blijven die modificaties bewaard? waar je de auto ook laat staan? 2: Als je hun eigen auto ergens laat staan, keert hij automatisch terug? of hoe zit dat.. 3: Als je een ander (voertuig) of auto ergens laat staan, dan keert hij dus terug bij impounds? Ook met eventuele modificaties die je eraan hebt verricht? Thanks! Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 1: Jazeker! 2: Ja, zelfs als je hun eigen auto's opblaast keren ze altijd terug bij je huis 3: Hij keert wel terug bij de impound, maar of dit met mods is weet ik niet. Reageren
Faex Geplaatst: 17 april 2015 Rapport Geplaatst: 17 april 2015 Many Thanks! Ah, dat met die mods probeer ik wel een keer. Bedankt voor het snelle antwoord Reageren
Nissan Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Om antwoord te geven op je laatste vraag, je vind de auto terug op de manier hoe je hem achterliet. Toch kan ik je nu niet aanraden je auto's overal te laten slingeren. Reageren
Votair Geplaatst: 18 april 2015 Rapport Geplaatst: 18 april 2015 Gister even V op de PS4 uitgespeeld. Reageren
Votair Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Story of 100%? Story. Voor de 100% ben ik nog bezig. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 De 100% zal je nog vrij snel kunnen halen. Op de collectibles na (en dat is een gegeven voor alle GTA's) valt het wel mee. Er zijn wel veel zijmissies en daar zitten er enkele leuke bij. Eerste keer story (op PS4) trouwens? Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Tip trouwens als je de triathlons gaat doen, zet je beeld in FPV, dan hoeft je je X knop niet dood te spammen, inhouden is genoeg. Ik kwam daar pas achter nadat ik ze alle drie had gedaan Reageren
Nissan Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Kon dat ook op de 360? Want ik ben na die Triathlons meteen voor 5 dagen gestopt Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 Kon dat ook op de 360? Want ik ben na die Triathlons meteen voor 5 dagen gestopt nope, want daar heb je geen 1st person mode Reageren
Votair Geplaatst: 19 april 2015 Rapport Geplaatst: 19 april 2015 De 100% zal je nog vrij snel kunnen halen. Op de collectibles na (en dat is een gegeven voor alle GTA's) valt het wel mee. Er zijn wel veel zijmissies en daar zitten er enkele leuke bij. Eerste keer story (op PS4) trouwens? Jup, op de PS4 wel ja. Reageren
Dragon__rage Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 ik hoef nog maar 1 keer te lvllen in online voor mijn platinum trophy Helaas.... heeft R* nieuwe trophys toegevoegd met de heists en moet ik daar nog even 8 mil uitgeven aan heist voertuigen Reageren
Tommie59 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Dat zijn DLC tropy's en die zijn niet nodig voor de platina trofee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.