Dragon__rage Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Dat weet ik, alleen Is het dan wel weer jammer dat ik nog niet kan zeggen dat ik ze allemaal heb :-p Reageren
Tommie59 Geplaatst: 20 april 2015 Rapport Geplaatst: 20 april 2015 Oh, zo. Ik heb 'm inmiddels ook weer op 100%. Reageren
Faex Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Ah nice ^^ Vraagje (jaja, alweer): Je kan die winkeltjes overvallen (aan de snelweg bijvoorbeeld), maar moet je daarvoor eerst een missie doen, dat je het dan zogezegd ''activeert'', of kan gewoon op eigen initiatief erheen gaan en het ''overvallen''? Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Kan gewoon vanaf het begin van het spel Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 april 2015 Rapport Geplaatst: 22 april 2015 Alleen de tutorial hoef je ervoor te voltooien. Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 april 2015 Rapport Geplaatst: 24 april 2015 Momenteel heb ik GTA V voor zo'n 73% uitgespeeld. De grootste deel zijn voornamelijk missies en random events. De overige zaakjes had ik toentertijd niet zoveel belangstelling voor. Verzamelitems, waaronder Letter Scraps en Spaceship Parts vind ik op het heden nog steeds saai om te doen... Dus die sla ik voortaan maar even over.. Reageren
Votair Geplaatst: 25 april 2015 Rapport Geplaatst: 25 april 2015 Al een tijdje bezig met de spaceship parts voor de 100%. Reageren
Faex Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Yes, again! A question! De savegames worden natuurlijk op je pc opgeslagen. Maar stel dat ik GTA V op een andere PC installeer. Kan ik dan mijn savegames/progressie van het spel, inladen via Rockstar Socialclub? Of moet ik dan ook echt de savegames kopiëren? (of als bijvoorbeeld de PC crasht, je dan ''alles'' kwijt bent) Reageren
Tommie59 Geplaatst: 28 april 2015 Rapport Geplaatst: 28 april 2015 Social club word (volgens mij) alleen gebruikt voor je stats en je Snaps. Dus waarschijnlijk moet je de savegame zelf overzetten. Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2015 Rapport Geplaatst: 30 april 2015 Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen. Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen. Inderdaad was dit één van de minst leuke bezigheden in de game. Ik heb 'm zowel op de Xbox 360 als op de PS4 een keer gedaan, en beide keren moest ik even bijkomen van het constante tappen op de A respectievelijk X-knop. Wat een hel! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 (bewerkt) Ik had volgens mij maar 1 keer zo'n triatlon gedaan, echt, wat is dat saai. Je hoeft alleszins maar te rammen op die knopjes/toetsen, that's it... Het is trouwens maar een eentonige en een saaie bedoeling, bah . Bewerkt: 1 mei 2015 door .PhoeniX. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 mei 2015 Rapport Geplaatst: 1 mei 2015 Ach, zo erg vind ik het niet, het is immers maar een reïncarnatie van de Beat the Cock-challenges. Je moet trouwens helemaal niet als een gek gaan buttonbashen, de game reset de afstanden toch bij het laatste onderdeel (het lopen), dus doe het gewoon op je gemak, geniet van de omgeving en sprint er op de laatste honderd meter voorbij. Je hoeft alleszins maar te rammen op die knopjes/toetsen, that's it... Het is en blijft een normale game natuurlijk, geen GTA V voor de Wii, pech! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.