Jump to content

GTA V - Random Chat


Dutchy3010

Recommended Posts

  • Reacties 514
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    49

  • Tommie59

    49

  • .PhoeniX.

    42

  • Danger_dog_guy_7

    36

Ah nice ^^

Vraagje (jaja, alweer): Je kan die winkeltjes overvallen (aan de snelweg bijvoorbeeld), maar moet je daarvoor eerst een missie doen, dat je het dan zogezegd ''activeert'', of kan gewoon op eigen initiatief erheen gaan en het ''overvallen''?

Link to comment
Delen op andere websites

Momenteel heb ik GTA V voor zo'n 73% uitgespeeld. De grootste deel zijn voornamelijk missies en random events. De

overige zaakjes had ik toentertijd niet zoveel belangstelling voor. Verzamelitems, waaronder Letter Scraps en Spaceship Parts

vind ik op het heden nog steeds saai om te doen... Dus die sla ik voortaan maar even over.. :erm:

Link to comment
Delen op andere websites

Yes, again! A question!

De savegames worden natuurlijk op je pc opgeslagen. Maar stel dat ik GTA V op een andere PC installeer. Kan ik dan mijn savegames/progressie van het spel, inladen via Rockstar Socialclub? Of moet ik dan ook echt de savegames kopiëren? (of als bijvoorbeeld de PC crasht, je dan ''alles'' kwijt bent) :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. :@

Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wow, die derde triatlon is echt gewoon bullsh*t. Letterlijk een halfuur W en Shift ingedrukt houden. Ik snap niet hoe Rockstar kon denken dat dit enigszins leuk kon zijn. En dan crasht m'n game ook nog eens halverwege. frown.gif

Ook bezig voor de 100%, dus ik moet 'm sowieso nog eens overdoen.

Inderdaad was dit één van de minst leuke bezigheden in de game. Ik heb 'm zowel op de Xbox 360 als op de PS4 een keer gedaan, en beide keren moest ik even bijkomen van het constante tappen op de A respectievelijk X-knop. Wat een hel! :7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had volgens mij maar 1 keer zo'n triatlon gedaan, echt, wat is dat saai. Je hoeft alleszins maar te rammen op die knopjes/toetsen,

that's it... Het is trouwens maar een eentonige en een saaie bedoeling, bah :t.

Bewerkt: door .PhoeniX.
Link to comment
Delen op andere websites

Ach, zo erg vind ik het niet, het is immers maar een reïncarnatie van de Beat the Cock-challenges. Je moet trouwens helemaal niet als een gek gaan buttonbashen, de game reset de afstanden toch bij het laatste onderdeel (het lopen), dus doe het gewoon op je gemak, geniet van de omgeving en sprint er op de laatste honderd meter voorbij.

Je hoeft alleszins maar te rammen op die knopjes/toetsen, that's it...

Het is en blijft een normale game natuurlijk, geen GTA V voor de Wii, pech!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...