Tommie59 Geplaatst: 11 januari 2016 Rapport Geplaatst: 11 januari 2016 (bewerkt) De trofee voor alle stunt Jumps kreeg ik al bij het begin van de game. Hoef ik ze niet allemaal te doen, klotedingen. De triathlons doe ik zoveel mogelijk in FPV omdat je dan de X ingedrukt kan houden bij het zwemmen en rennen. Edit: Kut. Ben je bij de laatste triathlon, wil je je lampje aanzetten, verlaat je de triathlon. (Omdat je voor het fietsen de X spamt) en het ergste is dat dit me op de PS3 ook is gebeurd... Bewerkt: 11 januari 2016 door Tommie59 Reageren
Michael Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 (bewerkt) Ben je bij de laatste triathlon, wil je je lampje aanzetten, verlaat je de triathlon. Heb ik ook eens gehad, bijna de controller tegen de muur aangegooid omdat ik al een kwartier op de eerste plaats stond. Bewerkt: 12 januari 2016 door Asphyxiated Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Ik wil zelf binnenkort gaan beginnen aan het murder mysterie alleen ik weet niet waar ik de eerste clue kan vinden. Iemand een idee? En hoe gaat het verder als ik de eerste clue heb? Reageren
Michael Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Ik wil zelf binnenkort gaan beginnen aan het murder mysterie alleen ik weet niet waar ik de eerste clue kan vinden. Iemand een idee? En hoe gaat het verder als ik de eerste clue heb? Volgens mij staat het nog niet op WikiGTA, maar de Wikia heeft wel een pagina met de clues. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 12 januari 2016 Rapport Geplaatst: 12 januari 2016 Hij is gelukt. Vandaag maar verder met de S&F's. Reageren
Svenie Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Ik weet niet of deze videoreeks hier reeds gepasseerd is, maar ik vond ze wel interessant en amusant tegelijk. Reageren
NickOwnage Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Haha, dat stukje over Tracey dat ze het heeft over haar broertje en haar vriendin echt beledigd! Die kende ik zeer zeker nog niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Het meeste hiervan had ik al gezien. Wel nooit langs Tonya gewandeld met de andere protagonisten, zijn toch interessante gesprekken. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 (bewerkt) Wat je al niet tegenkomt bij het ophalen van afval. :o Wat een prachtgame... Bewerkt: 17 januari 2016 door Tommie59 Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Oh, hou alsjeblieft op, ik lag echt plat toen Ron plotseling flauwviel nadat 'ie slecht één trekje nam van die sigaret. Het overige gedeelte van de video vond ik ietwat minder leuk dan 't begin, maar dat is volkomen m'n eigen smaak. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 (bewerkt) Ik hoop dat je doorhebt dat dat waarschijnlijk geen sigaret was, maar een meth/crackpijp? Bewerkt: 17 januari 2016 door Sir_Ballas Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 Mooj gemaakt Tom! Hoe kan je die screenshots delen via bijv gtaforum? Reageren
Tommie59 Geplaatst: 17 januari 2016 Rapport Geplaatst: 17 januari 2016 (bewerkt) Platinum trofee binnen. Ik heb ze geüpload naar Facebook en toen gedownload en op Imgur gezet. Je kan het ook met een USB stick van de PS4 naar je PC zetten. Bewerkt: 17 januari 2016 door Tommie59 Reageren
Spoon0612 Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 Ik raad je aan bij de laatste triatlon een stuk of 2/3 pauzes te nemen. Anders krijg je enorme kramp in je vingers. Ik wil zelf binnenkort gaan beginnen aan het murder mysterie alleen ik weet niet waar ik de eerste clue kan vinden. Iemand een idee? Wat dacht je van Kifflom shit, 5 mijl lopen in de woestijn. Lamme duim! Ik kan je wel een kleine hint geven. Je hebt op deze plek een foto moeten maken met Franklin voor een Stranger and Freak. Reageren
Tommie59 Geplaatst: 22 januari 2016 Rapport Geplaatst: 22 januari 2016 (bewerkt) Ik raad je aan bij de laatste triatlon een stuk of 2/3 pauzes te nemen. Anders krijg je enorme kramp in je vingers. Ik wil zelf binnenkort gaan beginnen aan het murder mysterie alleen ik weet niet waar ik de eerste clue kan vinden. Iemand een idee? Wat dacht je van Kifflom shit, 5 mijl lopen in de woestijn. Lamme duim! Ik heb de 8 kilometer in First Person gelopen, dan hoef je de X alleen maar ingedrukt te houden. En rondjes lopen op Sandy Shores Airfield; daar is de kans dat er een bergleeuw of coyote spawnt het kleinst. Bewerkt: 22 januari 2016 door Tommie59 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.