TekaLoca Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Gelukkig ben je overgestapt naar de juiste console Ik ben wel benieuwd hoe GTA V er echt uit gaat zien op de PS4. Teka is wel zo lief om een paar Snapmatics te delen toch? Wees daar maar zeker van. Ik vind het een beetje zielig dat ik niet meer kan posten in het kiekjes-topic Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 (bewerkt) Hoezo kun je daar niet meer posten? Desnoods kun je ze altijd nog kwijt in de ledengalerij Bewerkt: 8 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
TekaLoca Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Omdat ik geen nieuwe meer kan maken, de rest van mijn collectie heb ik al gepost. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 (bewerkt) Kan wel als je bij een mattie van je speelt die een XBOX heeft Bewerkt: 8 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
Together Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dan verwijder je wat snapjes . Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Is het nou zo moeilijk, jongens? Ik kan geen nieuwe foto's maken omdat ik een PS4 heb. Reageren
Together Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dat weten we . Je moet wachten tot de PS4 versie . *you didn't say* Reageren
JohanManke Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 (bewerkt) Ik kwam in een tunnel en zag dan daklozen (hetzelfde van de eerste trailer). Bewerkt: 20 augustus 2014 door JohanManke Reageren
Niked Geplaatst: 20 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2014 Ja klopt die heb ik ook gezien als je met een politie wagen passeert lopen er een paar weg Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Oooh, wat mis ik een optie om het verkeer uit te schakelen in V. Ik zou met momenten zo veel meer van dingen kunnen genieten als ik geen irritante AI zou tegenkomen! :o Reageren
Froodooo Geplaatst: 25 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 25 augustus 2014 Oooh, wat mis ik een optie om het verkeer uit te schakelen in V. Ik zou met momenten zo veel meer van dingen kunnen genieten als ik geen irritante AI zou tegenkomen! :o Niet alleen handig in GTA V overigens, maar zeker ook in het echte leven. Irritante andere weggebruikers, daar kun je er maar beter zo min mogelijk van hebben. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 GTA V steekt op 18 november in mijn PS4. Ik ben blij. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 12 september 2014 Rapport Geplaatst: 12 september 2014 GTA V steekt op 18 november in mijn PS4. Ik ben blij. Kun je weer kiekjes maken Reageren
Danger_dog_guy_7 Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Omdat alles in gta V voor next-gen zo mooi is en in ps3 versie minder ben ik gisteren de mooiste plekjes op gaan zoeken in de map. Best leuk ook Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Ik ga vrij vaak fietsen, is een leuke manier om die plaatsjes te vinden en het doet je je omgeving ook anders ervaren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.