TekaLoca Geplaatst: 2 december 2014 Rapport Geplaatst: 2 december 2014 Mijn online data kan niet worden opgehaald, of iets in dat genre.. Werkte gisteren om 23u weer naar behoren. Vandaag ook een uurtje op geluld en het werkte ook. Zo maar even rondchazen met GolfG60 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2014 Ik ga vanavond voor de eerste keer sinds mijn ziekte vastgesteld is weer wat GTA V spelen. Hopen dat het gaat. :$ Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 De Kerst Update is gewoon een hele gave update! K' heb alle kleding al gekocht, en de Homing Launcher is gewoon baas! Nu nog alleen sparen voor de Dewbauchee Massacro (Bestickerde Editie). Reageren
Niked Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 (bewerkt) De Kerst Update is gewoon een hele gave update! :DK' heb alle kleding al gekocht, en de Homing Launcher is gewoon baas!Nu nog alleen sparen voor de Dewbauchee Massacro (Bestickerde Editie). Niet moeilijk als de kleding gratis is.........Nieuw wagentje gekocht .jpg' alt='default_smile2.gif' alt='0_0'>.jpg'> Bewerkt: 19 december 2014 door skullz-000 Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Ik vind het maar onzin om een godsvermogen uit te geven aan wat extra stickers. De Jester en de Massacro heb ik beide in mijn garage staan zonder die stickers er op, dus ik vind het een beetje onnodig om ze weer te kopen. Bovendien ben ik daarna zo goed als door mijn geld heen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Ligt het trouwens aan mij of hebben die Jester- en Massacro-varianten ook een lichtjes aangepaste handling? Hun soundfile is alleszins anders (ze klinken zo cool!) De Rat-Truck is daarnaast waardeloos. Een leuk voertuig hoor, maar zoveel onderstuur dat het even controleerbaar is als de koers van de Roebel. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Zou ze zo kunnen zien. Volgens mij zijn ze purchaseable in de singleplayer, maar ik weet het niet zeker? Als je ze niet in de singleplayer kunt kopen zullen ze vermoedelijk in je garage staan onder special vehicles. Wat let je? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 december 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Hoe is het gegaan? Was te lui om mijn spel te wisselen en laatste was helaas geen GTA V. Maar het gamen zelf ging prima gelukkig Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Ik heb al de Rat Loader, T' zal een beetje dubbelop zijn als ik een Rat Truck ging kopen. Het verschil tussen de Rat Truck en de Rat Loader is: Dat de Rat Truck geen oude roestige wrak is. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Wat let je? Niets, ik heb het dan ook getest en ik heb het gevoel dat ze lichtjes anders zijn. Maar ik zou graag ook anderen hun mening en gevoel er over willen horen, want ik ben niet echt zeker :v Reageren
KoningJesper Geplaatst: 19 december 2014 Rapport Geplaatst: 19 december 2014 Ik ga vanavond voor de eerste keer sinds mijn ziekte vastgesteld is weer wat GTA V spelen. Hopen dat het gaat. Waarom kon je geen GTA spelen? Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Ik vloog gisteren vlakbij Fort Zancudo, en toen kreeg ik zo'n NPC Staaljager achter mij aan. Terwijl ik helemaal geen 4 sterren had, maar helaas hadden die raketten mij geraakt, en toen was ik dood. Reageren
Votair Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 (bewerkt) Dat heb ik ook weleens gehad. Toen vloog ik ook langs de basis en toen was ik ook in een keer dood, door een raket. Bewerkt: 20 december 2014 door Votair Reageren
ERRWINS Geplaatst: 20 december 2014 Rapport Geplaatst: 20 december 2014 Dat komt omdat het luchtruim in de omgeving van Fort Zancudo een no-fly zone is. Dat betekent dat je hier niet mag vliegen. Je krijgt dan zwaar geschut achter je aan wanneer je in de buurt komt, ongeacht je wantedlevel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.