maartenvdz Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) ?? iemand ?? weet iemand een clan met goeie piloten die stunten enzo die dingen dje actief zijn Bewerkt: 8 augustus 2014 door maartenvdz Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Geef is wat meer informatie:-) Reageren
Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Zoek je een clan voor de Xbox 360 of voor de PS3? Reageren
Twedeldie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dan raad ik je Death Incorporated aan. De clan is ook genesteld op het forum. Klik om naar het subforum van Death Inc. te gaan. Veel plezier! Reageren
RustyRustler89 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Dan raad ik je Death Incorporated aan. De clan is ook genesteld op het forum. Klik om naar het subforum van Death Inc. te gaan. Veel plezier! Daar zou ik nog even mee wachten, DI is op het moment inactief en er zal eerst naar veranderingen gekeken moeten worden Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Waarom kijk je niet op de crew/clan pagina van de Rockstar Games Social Club website? http://socialclub.rockstargames.com/crews/search/alltypes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.