MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Hey, kan iemand mij een simpele manier geven om nbc.com te laten geloven dat ik vanuit de US surf? De laatste aflevering van Americas Got Talent valt nergens op het net te bespeuren, maar valt gratis te bekijken op de zender hun site(weliswaar alleen voor Amerikanen, vuile racisten dat het zijn). Ik had al gedacht aan VPN, maar vond niet meteen eentje met een US server.. Alvast bedankt. Mvg, MP Reageren
ERRWINS Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 (bewerkt) Deze extentie voor Chrome kan je daarmee helpen. Credits gaan naar .Sharingan voor het vermelden Bewerkt: 7 augustus 2014 door Joriz Reageren
MegaPilot Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Deze extentie voor Chrome kan je daarmee helpen. Credits gaan naar .Sharingan voor het vermelden OMFG ERRWINS HELD!!!!! _O_ DANKJE!!!!!!!!! Reageren
Joriz Geplaatst: 7 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2014 Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing. Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit. Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 (bewerkt) Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing. Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit. Ja, NBC.com heeft echt niet de rechten om hun eigen show wereldwijd te tonen..?Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries. Netflix is er niet in België, Videoland Unlimited heeft de serie niet en mijn eigen leverancier heeft het al zeker niet. Bewerkt: 8 augustus 2014 door MegaPilot Reageren
Lars Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 http://kepard.com http://Cyberghostvpn.com Zit allebei een US Server in. //verwijder post maar als dit niet mag. Reageren
Sublime Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Hoe heet die chrome extension nou? Ik wil die graag even "controleren" Reageren
.Sharingan Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Hoe heet die chrome extension nou? Ik wil die graag even "controleren" Nummer #9 Reageren
ERRWINS Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing. Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit. Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries. Dan kan ik aanraden dat je de Amerikaans Netflix neemt, die heeft veel meer aanbod dan de Nederlandse Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.