Jump to content

Site misleiden


MegaPilot

Recommended Posts

Hey,

kan iemand mij een simpele manier geven om nbc.com te laten geloven dat ik vanuit de US surf? De laatste aflevering van Americas Got Talent valt nergens op het net te bespeuren, maar valt gratis te bekijken op de zender hun site(weliswaar alleen voor Amerikanen, vuile racisten dat het zijn). Ik had al gedacht aan VPN, maar vond niet meteen eentje met een US server..

Alvast bedankt.

Mvg,

MP

Link to comment
Delen op andere websites

Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing.

Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit.

Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries.

Link to comment
Delen op andere websites

Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing.

Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit.

Ja, NBC.com heeft echt niet de rechten om hun eigen show wereldwijd te tonen..?
Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten
:7
of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries.

Netflix is er niet in België, Videoland Unlimited heeft de serie niet en mijn eigen leverancier heeft het al zeker niet. Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Om nou weer een onbekende extentie toe te voegen die al je internet via één of andere proxyserver te sturen waarbij opeens derden je (hele) internet kunnen afluisteren lijkt me niet echt een handige oplossing.

Er is een reden dat veel dingen helaas niet overal ter wereld werken en dat is omdat je altijd met die rechten en licenties zit.

Er zijn twee makkelijke legale oplossingen. Naar de USA vliegen en daar internetten of gewoon iets als Netflix, Videoland Unlimited of de streamdienst van je tv-signaalleverancier gebruiken. Diensten als Netflix bieden heel veel Amerikaanse content aan waaronder veel goede Amerikaanse televisieseries.

Dan kan ik aanraden dat je de Amerikaans Netflix neemt, die heeft veel meer aanbod dan de Nederlandse ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...