aron24 Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Op je screenshot zie ik maar 1 dode bewaker. Is de 2e ook dood? Want dan krijg je een cutscene waarna de poort open gaat. Die is ook dood. Maar die liep achter de wagen aan en ligt buiten het bereik van de screen. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Herstart de missie, dood opnieuw de bewakers en normaal gezien gaat de poort open. Reageren
aron24 Geplaatst: 8 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Herstart de missie, dood opnieuw de bewakers en normaal gezien gaat de poort open. Nee, telkens als ik daar ben, gaat de poort niet open. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik vind het raar. Probeer anders contact op te nemen met de Support van R*. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Ik heb een en een topic op Rockstar Support gevonden die vermoedelijk precies om jouw probleem gaan. Het is dus een bug die vaker voor komt en, voor zover ik kan zien, nog geen oplossing heeft. Heb je mogelijk een andere, eerdere savegame vanwaar je het kunt gaan proberen? Misschien dat je de missie dan wel gewoon kunt spelen. Reageren
JustDoIt. Geplaatst: 8 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2014 Wellicht kun je misschien een helikopter stelen op het vliegveld om zo het gebouw in te kunnen komen? Reageren
herobriner007 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 (bewerkt) Upload de save file op -snip- ik kan het wel voor je doen. Bewerkt: 30 december 2014 door Big Boss Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Tof dat je je hulp aanbiedt, herobriner007, maar een externe uploadsite is niet benodigd op ons forum. Mocht aron24 ooit nog gebruik willen maken van je hulp, kan hij z'n savegame beter uploaden op 't forum zelf, via de functie Bestanden bijvoegen. >>> Door Big Boss: >: (<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 De laatste post in dit topic dateert al van 8 augustus. Ik denk dat de topic starter nu wel een oplossing voor zijn probleem heeft. Daarnaast heb ik de link naar een externe website uit je post verwijderd. Het is op dit forum perfect mogelijk om savegame bestanden te uploaden als bijlage. Reageren
herobriner007 Geplaatst: 30 december 2014 Rapport Geplaatst: 30 december 2014 Ok lol. Niet gezien. Ik ben gewend aan het engelse forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.