Jump to content

Spelers aanrijden.


GTAKevin023

Recommended Posts

Hey,

Hebben jullie ook vaak als je een speler aanrijd dat hij dan

kapot hard word geraakt en eigenlijk dood hoort te gaan maar

niet dood gaat. En hij staat dan gelijk op en dood mij.

Kennen jullie dit probleem? Het irriteert mij behoorlijk want

als spelers mij raken met een auto ben ik wel meteen dood.

Gr GTAKevin023

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ram nooit mensen. Daar heb ik geen zin in. Krijg je alleen maar gezeur mee.

Hoezo? Als mensen gaan zeiken zijn het losers. Laat ze maar lekker zeiken en jij houd je stil want

jij hebt een kill extra :D En als ze achter je aan gaan maak je die gasten kapot :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wel zielig dat 12 jarige koters je aan gaan rijden uit 't niets en dan gaan stoer gaan lopen doen maar als je een op een wil hoor je niks, mensen aanrijden in free mode is zwaar sneu en verziekt een gedeelte van online.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik triester vind, is dat wanneer ik uit de Pay 'N Spray kom, met mijn gerepareerde auto, dat er meteen iemand op moet beuken. Vervolgens proberen ze je te killen via een drive-by. Meestal heb ik dan sticky's bij me om ze af te schudden. Maar goed, meestal zit ik in het gebied bij Fort Zancudo, daar is het wat rustiger.

Bewerkt: door GekkieJ01
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook niks hoor, mensen dood maken met een auto. Maar open wel een topic erover want soms is aanrijden wel nodig. Het zijn het meest mensen die ik doodmaak met een auto die tegen me beginnen te schieten. Om me nog te verdedigen want als ik uitstap dan is het te laat.

Daarom open ik er een topic over of jullie er ook last van hebben. Dan staat er iemand op je te schieten en jij rijd keihard, nog in leven maar zwakke health, tegen hem aan en hij gaat gewoon niet dood. Je raakt een soort van in ''paniek'' want je wilt niet dood en probeert hem dood te maken met je auto. Maar nee, ze schieten je dood terwijl jij de killer had moeten zijn. Dat is een probleem die ik vaak tegen kom en me aan irriteer.

Bewerkt: door GTAKevin023
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook niks hoor, mensen dood maken met een auto. Maar open wel een topic erover want soms is aanrijden wel nodig. Het zijn het meest mensen die ik doodmaak met een auto die tegen me beginnen te schieten. Om me nog te verdedigen want als ik uitstap dan is het te laat.

Daarom open ik er een topic over of jullie er ook last van hebben. Dan staat er iemand op je te schieten en jij rijd keihard, nog in leven maar zwakke health, tegen hem aan en hij gaat gewoon niet dood. Je raakt een soort van in ''paniek'' want je wilt niet dood en probeert hem dood te maken met je auto. Maar nee, ze schieten je dood terwijl jij de killer had moeten zijn. Dat is een probleem die ik vaak tegen kom en me aan irriteer.

Als je slim bent negeer je die kinderachtige personen gewoon en verlaag je jezelf niet tot diens niveau.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...