Jump to content

Spelers aanrijden.


GTAKevin023

Recommended Posts

Ik vind het ook niks hoor, mensen dood maken met een auto. Maar open wel een topic erover want soms is aanrijden wel nodig. Het zijn het meest mensen die ik doodmaak met een auto die tegen me beginnen te schieten. Om me nog te verdedigen want als ik uitstap dan is het te laat.

Daarom open ik er een topic over of jullie er ook last van hebben. Dan staat er iemand op je te schieten en jij rijd keihard, nog in leven maar zwakke health, tegen hem aan en hij gaat gewoon niet dood. Je raakt een soort van in ''paniek'' want je wilt niet dood en probeert hem dood te maken met je auto. Maar nee, ze schieten je dood terwijl jij de killer had moeten zijn. Dat is een probleem die ik vaak tegen kom en me aan irriteer.

Als je slim bent negeer je die kinderachtige personen gewoon en verlaag je jezelf niet tot diens niveau.

???

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook niks hoor, mensen dood maken met een auto. Maar open wel een topic erover want soms is aanrijden wel nodig. Het zijn het meest mensen die ik doodmaak met een auto die tegen me beginnen te schieten. Om me nog te verdedigen want als ik uitstap dan is het te laat.

Daarom open ik er een topic over of jullie er ook last van hebben. Dan staat er iemand op je te schieten en jij rijd keihard, nog in leven maar zwakke health, tegen hem aan en hij gaat gewoon niet dood. Je raakt een soort van in ''paniek'' want je wilt niet dood en probeert hem dood te maken met je auto. Maar nee, ze schieten je dood terwijl jij de killer had moeten zijn. Dat is een probleem die ik vaak tegen kom en me aan irriteer.

Als je slim bent negeer je die kinderachtige personen gewoon en verlaag je jezelf niet tot diens niveau.

???

Ik bedoel: Laat een persoon jou maar lekker doodschieten en besteed er verder geen aandacht aan. Zulke personen vinden het juist leuk om aandacht te krijgen omdat ze zich waarschijnlijk gewoon vervelen in Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er op zich niet zo'n moeite mee, als ik freeroam ben ik altijd erg op mijn hoede.

Hou de radar goed in de gaten, ze foppen me ook maar zelden.

Meestal ben ik ze te snel af en leggen ze zelf het loodje.

En als ik er geen zin in heb of ze blijven aan de gang zoek ik wel een andere sessie.

Anders heb je nog private session.

Waar ik me wel aan irriteer is dat sommige het leuk vinden je auto op te blazen tijdens een missie.

Is me bij rooftop rumble al een paar keer gebeurd, echt sneu is dat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het ook niks hoor, mensen dood maken met een auto. Maar open wel een topic erover want soms is aanrijden wel nodig. Het zijn het meest mensen die ik doodmaak met een auto die tegen me beginnen te schieten. Om me nog te verdedigen want als ik uitstap dan is het te laat.

Daarom open ik er een topic over of jullie er ook last van hebben. Dan staat er iemand op je te schieten en jij rijd keihard, nog in leven maar zwakke health, tegen hem aan en hij gaat gewoon niet dood. Je raakt een soort van in ''paniek'' want je wilt niet dood en probeert hem dood te maken met je auto. Maar nee, ze schieten je dood terwijl jij de killer had moeten zijn. Dat is een probleem die ik vaak tegen kom en me aan irriteer.

Als je slim bent negeer je die kinderachtige personen gewoon en verlaag je jezelf niet tot diens niveau.

???

Ik bedoel: Laat een persoon jou maar lekker doodschieten en besteed er verder geen aandacht aan. Zulke personen vinden het juist leuk om aandacht te krijgen omdat ze zich waarschijnlijk gewoon vervelen in Online.

Wil niet als iemand met kapsones, of hoe je het wilt noemen overkomen :puh:

Maar 9 van de 10 keer als iemand mij tegen komt die mij wilt killen en ik merk dat

dan kill ik ze zelf. Ik ben niet echt vaak door een eerlijke manier gedood.

Het zijn altijd lullige truukjes of missies waar ik dood van kan gaan.

Maar 1 op 1 gevecht in een straat met een AK. Geen probleem, ik ga 2 keer dood.

De ander 10 keer. :D Is eenmaal een feit, kan je niet geloven als je wilt maar moet je

me maar keer zien spelen. :puh:

Dus, met andere woorden, iemand die mij wilt killen is er gewoon zelf geweest.

Ik dood diegene 1x en rij dan weer door. Voor ze terug spawne ben ik al weg. :puh:

Mochten ze me achterna gaan kill ik ze nog een keer.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...