sammieboy102 Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat is eigenlijk de officiële kleur van San Andreas (zoals bij Vice City roze)? Het is voor een website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Wat is eigenlijk de officiële kleur van San Andreas (zoals bij Vice City roze)? Het is voor een website. :unsure: zwart wit? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 ik weet het zo niet misschien geel ook de omgeving van gtagames.nl anders zou ik het niet weten. Anders zoek je even wat op internet dan vind je het vast wel B) nou succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 (bewerkt) Waarschijnlijk is het zwart wit. Ik heb juist een mail gestuurd naar rockstar en zodra ik antwoord heb post ik het hier wel. 90%zwart wit. Bewerkt: 22 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Waarschijnlijk is het zwart wit.Ik heb juist een mail gestuurd naar rockstar en zodra ik antwoord heb post ik het hier wel. 90%zwart wit. joepi!! ik heb gelijk :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sammieboy102 Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 alvast bedankt allemaal! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Voor welke site was dat dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Voor welke site was dat dan. Als hij de link geeft van die site is het reclame. En reclame is hier niet toegestaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Voor welke site was dat dan. Als hij de link geeft van die site is het reclame. En reclame is hier niet toegestaan. kan toch ook via mailtjes maar weet iemand dan wat de kleur van GTA 3 is? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 juli 2005 Hrm, ik dacht altijd dat rood de kleur van GTA SA was, aangezien de markers ook rood zijn. In die logica zou GTA VC rose zijn, en GTA III blauw. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.