Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 in welk gebied is het minste regen en het minst zandstormen?? los santos-red county-flint county-san fierro-bayside-tierra robada-las venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 in welk gebied is het minste regen en het minst zandstormen??los santos-red county-flint county-san fierro-bayside-tierra robada-las venturas San Fierro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Caltson Geplaatst: 22 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 in welk gebied is het minste regen en het minst zandstormen??los santos-red county-flint county-san fierro-bayside-tierra robada-las venturas San Fierro ?elke keer als ik er kom is er regen :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Zover ik weet komt in Los Santos heel weinig regen voor en zandstormen. In San Fierro heel veel regen en onweer. En in Las Venturas komen veel zandstormen voor vooral in de woestijn, maar er valt daar heel weinig regen. @gtagangster: Wat yordi zegt is zeker fout, San Fierro staat bekend om zijn regen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T@rget Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 In Las Venturas is het meestal warm en zandstormen (raar topic b.t.w.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 22 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 22 juli 2005 Levi heeft gelijk...Los santos is het gebied met het minste natuurgeweld LV heeft zandstormen en SF heeft gigantisch veel regen......dus: op naar Los Santos zou ik zeggen Ik heb een cheat op ps2 waar ik binnen 2 seconden het weer stralend mooi maak hoor...dus ik heb niet zo'n last van stormen enzo. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.