thom212 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 (bewerkt) GESLOTEN Bewerkt: 9 augustus 2014 door thom212
Twedeldie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Hallo thom212! Leuk dat je aan ons je rust server wilt voorstellen! Alleen mag je op GTAForum geen reclame maken voor je eigen projecten dat geen betrekking heeft tot GTAForum. Ik raad je onder andere ook aan om dit topic te lezen. Er staat in dat je in dit subforum alleen maar echt games mag posten (zoals Battlefield Heroes). Lees ook nog even de forumregels door. Fijne dag verder! Twedeldie
thom212 Geplaatst: 9 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Hallo thom212! Leuk dat je aan ons je rust server wilt voorstellen! Alleen mag je op GTAForum geen reclame maken voor je eigen projecten dat geen betrekking heeft tot GTAForum. Ik raad je onder andere ook aan om dit topic te lezen. Er staat in dat je in dit subforum alleen maar echt games mag posten (zoals Battlefield Heroes). Lees ook nog even de forumregels door. Fijne dag verder! Twedeldie Excuses ik zal het meteen weg halen!
Twedeldie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 Hallo thom212! Leuk dat je aan ons je rust server wilt voorstellen! Alleen mag je op GTAForum geen reclame maken voor je eigen projecten dat geen betrekking heeft tot GTAForum. Ik raad je onder andere ook aan om dit topic te lezen. Er staat in dat je in dit subforum alleen maar echt games mag posten (zoals Battlefield Heroes). Lees ook nog even de forumregels door. Fijne dag verder! Twedeldie Excuses ik zal het meteen weg halen! Geen enkel probleem!
Dippie Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 (bewerkt) Moderatorgedrag van niet-moderators wordt niet in dank afgenomen op dit forum... Bewerkt: 9 augustus 2014 door Dippie
GolfG60 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 (bewerkt) Hallo thom212! Leuk dat je aan ons je rust server wilt voorstellen! Alleen mag je op GTAForum geen reclame maken voor je eigen projecten dat geen betrekking heeft tot GTAForum. Ik raad je onder andere ook aan om dit topic te lezen. Er staat in dat je in dit subforum alleen maar echt games mag posten (zoals Battlefield Heroes). Lees ook nog even de forumregels door. Fijne dag verder! Twedeldie Lees zelf ook de regels door, er staat dat je geen moderator gedrag mag vertonen. Verdomme Dippie.... Bewerkt: 9 augustus 2014 door GolfG60
Visser23 Geplaatst: 9 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2014 In plaats van hierop te reageren, mogen jullie in het vervolg de rapporteer knop gebruiken. Ik heb helaas geen enkele report ontvangen, terwijl dat een stuk makkelijk is. Bij deze krijgt dit topic van mij een heel mooi ijzeren slotje.
Recommended Posts