Jump to content

TheuNauz

Recommended Posts

Dirkie Kuyt gaat tekenen bij Feyenoord! Geweldige speler! Hopen dat 'ie Feyenoord nog iets kan brengen volgend seizoen, al is het maar in het vorm van ervaring. Een van de enige keren dat ik blij ben dat er een speler van klasse naar een concurrent vertrekt.

Als Kalou en Guidetti ook nog terugkomen is het helemaal feest :dans: Ik hoop het echt, want dan heeft Feyenoord goede spelers erbij, kunnen ze die stomme Richards ook weg doen. Dit is echt mooi als Feyenoord-supporter. Kuyt was vroeger en nu nog steeds mijn grote idool. Wat een baas.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Froodooo

    32

  • Venzio

    28

  • KoningJesper

    24

  • MegaPilot

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vooral leuk natuurlijk voor Feyenoord, maar in principe ook leuk (en goed) voor het Nederlandse voetbal. Toch wat meer aanzien als je een gerenommeerde speler als Dirk Kuijt in je voetbalcompetitie hebt spelen. Dat is tenminste het idee, want bij Mark van Bommel en PSV is dat dan weer niet echt zo gelopen.

Het is natuurlijk vaker gebeurd dat een gerenomeerd speler op leeftijd terug kwam en iedereen hoopte dat het goed zou komen. Helaas is het aantal voorbeelden waarbij het minder/niet goed ging groter dan waarbij het wel ging. Het ligt tenslotte ook aan het team waar zo'n speler in terecht komt, want in z'n eentje kan hij de kar ook niet trekken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de reacties van leden op voetbalwebsites ziet, lijkt het net of ze in Kuyt een Messi zien die Feyenoord in zijn eentje kampioen gaat maken met 30 goals, om het maar even zo te zeggen. Ben bang dat de hype te groot is en dat het uiteindelijk toch mislukt, al blijft Kuyt een fantastische voetballer om in de Eredivisie te hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de reacties van leden op voetbalwebsites ziet, lijkt het net of ze in Kuyt een Messi zien die Feyenoord in zijn eentje kampioen gaat maken met 30 goals, om het maar even zo te zeggen. Ben bang dat de hype te groot is en dat het uiteindelijk toch mislukt, al blijft Kuyt een fantastische voetballer om in de Eredivisie te hebben.

Is dat niet precies dezelfde reactie van voetbalfans (of meer precies, fans van PSV) toen Mark van Bommel terugkwam naar PSV? Ook toen dachten sommigen dat hij PSV wel eventjes kampioen zou maken met al z'n ervaring die hij de jaren daarvoor had opgedaan in het buitenland. Kwamen ze daar even bedrogen uit... Een jaar later (is dit het jaar na Van Bommel bij PSV - ik weet het eerlijk gezegd niet zeker) zijn ze alsnog kampioen, maar daar hebben ze Van Bommel niet voor nodig gehad.

Voor Kuyt spreekt natuurlijk dat 'ie een enorm harde werker is, dat is ook de reden dat hij in de voetbalwereld ver is gekomen en staat waar hij nu staat. Een technisch begaafde voetballer en wonderkind zoals Messi is Kuyt niet, maar z'n werklust maakt een hoop goed. Hoe dan ook, ik ben wel erg benieuwd hoe Kuyt het volgend jaar op de Nederlandse velden gaat doen. Een sympathieke voetballer erbij in de Nederlandse competitie, of zo komt hij toch in ieder geval over.

Link to comment
Delen op andere websites

Gefeliciteerd PSVers met eindelijk weer landskampioen zijn na 7 jaar! Hadden dit jaar beste materiaal. Jammer dat me cluppie dit jaar geen kampioen is geworden. Laatste wedstrijdjes nog even mooie resultaten halen dan ben ik tevreden met Ajax dit seizoen ookal speelden ze niet opperbest.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog geen reactie van Venzio, volgens mij zit die zich al dagen aan een stuk te bezuipen, terecht natuurlijk.

11160079_10206317188793581_1619048012_n.jpg?oh=8d4403f9d99bff75c3bafc519b9bb1c3&oe=55382887&__gda__=1429666966_f614558ac80e109bab55b704817bc098

Massa's respect voor Depay. Groot verlies voor het Nederlandse voetbal, maar hoe kan je hem niet een uitgebreide carrière gunnen. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Massa's respect voor Depay. Groot verlies voor het Nederlandse voetbal, maar hoe kan je hem niet een uitgebreide carrière gunnen. worshippy.gif

Alleen door z'n arrogante gedrag zou ik hem al niks gunnen. Daarnaast is hij helemaal niet een geweldige voetballer hoor. Ik ben benieuwd hoe hij het in het buitenland gaat doen, maar ik denk dat meneer een plaatsje op de bank gaat krijgen. Zo iemand als Depay ging ik niks; ook niet in het Nederlands Elftal.

Link to comment
Delen op andere websites

KAMPIOENUUUUUUH!!! :dans: :dans:

Wat een weekend heb ik gehad zeg, heb de afgelopen dagen genoten! De wedstrijd zelf was natuurlijk al mooi om te zien (4-1), maar de sfeer die er hing was niet normaal. Iedereen was uitzinnig van vreugde en tot een uur na de schaaluitreiking waren we nog in het stadion (staat in het filmpje) en stonden we nog te springen en te zingen.

Zondag was de huldiging op het stadhuisplein, eigenlijk iets te laat vertrokken (waren om 16 uur in EHV en toen begon stond het al erg vol) maar wat wil je als je de avond ervoor kampioen bent geworden. :puh: Door de drukte heen gekomen en uiteindelijk op het stadhuisplein gekomen. Om half 7 was het dan zover, de spelers waren eindelijk bij het stadhuisplein na een rondrit van anderhalf uur (kilometer of 2/3). De rest van de avond is vast voorspelbaar. :puh:

5536457b5c72e-rsz_fullsizerender.jpg

Ik heb nog een compilatie met wat beelden van voor en na de wedstrijd en beelden van het stadhuisplein. Het filmpje duurt 20 minuten, veel beelden geknipt of er uit moeten laten, geniet: (of juist niet :puh:)



@Visser23:

CCQmwzLWMAA9Pd8.jpg

Wat een arrogant mannetje zeg, :kots:. Hij heeft tijdens interviews altijd een wat mindere/arrogante uitstraling, maar de afgelopen dagen kon je goed zien dat hij zich heel anders gedraagt tijdens een interview dan tijdens het feest bijvoorbeeld. Je ziet hem genieten en iedereen (spelers/fans) erbij betrekken.

Gelukkig heb jij niet gejuicht bij het doelpunt van Depay tegen Australië (en zijn prachtige assist) en om zijn doelpunt (2-0) tegen Chili. Heeft het meeste talents (en inzet voor zijn beroep) van alle Nederlandse (jonge) talenten. Misschien heel jammer voor je dat hij het Nederlands elftal mogelijk gaat dragen en dat jij daar niet blij om kunt zijn, maar ik ben juist trots op iedere Nederlandse speler die het goed doet in het buitenland, ongeacht zijn club.

Boeruuuh! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een arrogant mannetje zeg, pukey.gif. Hij heeft tijdens interviews altijd een wat mindere/arrogante uitstraling, maar de afgelopen dagen kon je goed zien dat hij zich heel anders gedraagt tijdens een interview dan tijdens het feest bijvoorbeeld. Je ziet hem genieten en iedereen (spelers/fans) erbij betrekken.

Gelukkig heb jij niet gejuicht bij het doelpunt van Depay tegen Australië (en zijn prachtige assist) en om zijn doelpunt (2-0) tegen Chili. Heeft het meeste talents (en inzet voor zijn beroep) van alle Nederlandse (jonge) talenten. Misschien heel jammer voor je dat hij het Nederlands elftal mogelijk gaat dragen en dat jij daar niet blij om kunt zijn, maar ik ben juist trots op iedere Nederlandse speler die het goed doet in het buitenland, ongeacht zijn club.

Met een feest is iedereen anders, da's logisch. Ik beoordeel hem ook niet op het feest, maar hoe hij zich op én om het veld gedraagt. Daar is hij in mijn ogen gewoon een arrogante klootzak. Hoe hij in zijn privé leventje of op een feestje is, boeit me niet zoveel.

Overigens wil ik inderdaad eventjes zeggen dat ik niet heb gejuicht voor zijn doelpunt en/of assist. Als een speler als Depay het Nederlands Elftal gaat dragen, zie ik het heel somber in met Nederland. Dat laatste is overigens wat ik sowieso al doe. Nederland is niks meer vergeleken met een paar jaartjes geleden. Gewoon jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben er echt stil van, 'goed' voor de club (financieel) maar toch wel een steek in mijn 'PSV-hart':

Philips stopt volgend jaar als shirtsponsor PSV

Philips gaat aan het einde van volgend seizoen van het shirt bij PSV, als het huidige contract van de sponsor afloopt. Dat hebben beide partijen in goed overleg besloten.

Sinds er in het Nederlandse betaalde voetbal shirtsponsoring bestaat, prijkt Philips op de borst van PSV. Het elektronicabedrijf stond ruim honderd jaar geleden ook aan de basis van de oprichting van de kersverse kampioen en heeft daarom altijd een belangrijke rol gespeeld, maar wil als shirtsponsor in 2016 plaatsmaken voor een andere partij.

Philips en PSV zijn het erover eens dat het beter is voor het bedrijf en de club als ze de aard van de samenwerking herzien. Ondanks het historische besluit zal Philips een belangrijke sponsor blijven. Het betaalt jaarlijks tussen de vijf en de zeven miljoen euro aan de topclub uit Eindhoven.

Overigens is PSV ook op zoek naar een nieuwe rugsponsor, aangezien Freo komende zomer stopt. De kredietverstrekker betaalde de Eindhovenaren 1,4 miljoen euro per jaar.

Hier een heleboel (oud & nieuwere) PSV-shirts, kan me het nog niet voorstellen, een PSV-shirt zonder Philips op de borst:

post-70264-0-24413900-1429653247.png

post-70264-0-31581900-1429653246.png

post-70264-0-32179700-1429653245.png

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...