Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

PSV gaat vanaf eind volgend seizoen ook door onder de naam SV, aangezien de P van Philips eraf zal vallen.

serieus? Want dan kunnen ze beter voor SVE (Sport Vereniging Eindhoven) kiezen.

Bewerkt: door Noretz
  • Reacties 245
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Froodooo

32

• Venzio

28

• KoningJesper

24

• MegaPilot

20

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

PSV gaat vanaf eind volgend seizoen ook door onder de naam SV, aangezien de P van Philips eraf zal vallen.

serieus? Want dan kunnen ze beter voor SVE (Sport Vereniging Eindhoven) kiezen.

Nee, dat is natuurlijk een geintje.

PSV zal altijd Philips Sport Vereniging (PSV) blijven heten of er moet een volledige clubovername door een partij als Red Bull (bijvoorbeeld) gebeuren. Die kans is niet zo groot omdat PSV een te dure club is en de supporters dat absoluut niet zouden accepteren. PSV is een onafhankelijke organisatie en dus zelfs als Philips stopt met sponsoring blijft het PSV.

Philips blijft sowieso tot 2020 verbonden aan PSV (de helft van het normale bedrag ongeveer) dus voor rond de 3,5 miljoen. Dat contract zorgt er mede voor dat stadion het 'Philips Stadion' blijft heten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hopelijk is de interesse voor Januzaj van PSV serieus en verregaand, die jongen moet echt nodig spelen.

Hopelijk niet, goede speler hoor maar PSV zou naar spelers moeten kijken die ze kunnen kopen. Op de aanvallende posities moet je toch spelers hebben met waarde, die leveren een club meestal geld op. Ik zie zelf liever Lozano komen.

Geplaatst:
Hopelijk niet, goede speler hoor maar PSV zou naar spelers moeten kijken die ze kunnen kopen. Op de aanvallende posities moet je toch spelers hebben met waarde, die leveren een club meestal geld op. Ik zie zelf liever Lozano komen.

Ik geloof dat PSV de middelen heeft om Januzaj te kopen. En zijn waarde kan niet veel zijn met het seizoen dat hij nu heeft gehad.
Geplaatst:

Ik geloof dat PSV de middelen heeft om Januzaj te kopen. En zijn waarde kan niet veel zijn met het seizoen dat hij nu heeft gehad.

Dan zou ik het zeker een mooie optie vinden. Misschien een jaar huur + optie tot koop, dan zien we eerst hoe goed hij is met een heel jaar speeltijd. Het is ook de vraag of hij het zelf wilt natuurlijk, van Man United naar PSV is wel een hele grote stap als het niet over huur gaat.

Geplaatst:
Dan zou ik het zeker een mooie optie vinden. Misschien een jaar huur + optie tot koop, dan zien we eerst hoe goed hij is met een heel jaar speeltijd. Het is ook de vraag of hij het zelf wilt natuurlijk, van Man United naar PSV is wel een hele grote stap als het niet over huur gaat.

Klopt, maar naar mijn mening moet hij in een competitie als de Eredivisie zich maar eens gaan bewijzen. Hij speelt niet en in Engeland wordt hij toch vaak te licht bevonden als hij dan wel eens mocht spelen.
Geplaatst:

Wat moet Januzaj bij PSV? Beter geven we Nederlands talent een kans. Maargoed, de mannetjes in Eindhoven hebben het uiteindelijk voor het zeggen.

Geplaatst:

Ik vind hem eerlijk gezegd een beetje overschat. Werd ook gelinkt met Ajax maar ik zie hem daar liever niet.

Geplaatst:

Depay naar Manchester United voor een bedrag dat kan oplopen tot 31 miljoen euro. Vind het jammer dat hij weggaat, maar ik ben er van overtuigd dat het een goede stap is. Hij was het niveau van de Eredivisie allang ontgroeid en hij zal onder van Gaal redelijk wat minuten maken, denk ik zo.

Memphis, bedankt!

Geplaatst: (bewerkt)

Meer dan dertig miljoen voor een speler uit de Eredivisie, dat is niet niks! Sterker nog, de duurste ooit als je Wikipedia mag geloven. De tot nu toe duurste transfer van een speler in de Eredivisie naar een club in het buitenland:

Duurste transfer van Eredivisie naar buitenland - Ruud van Nistelrooij, van PSV naar Manchester United voor € 30,1 miljoen (2001) (bron)

Edit: een ander mooi lijstje, met de top tien duurste uitgaande Eredivisie-transfers tot nu toe.

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Dat heeft de directie van PSV nerjes gedaan! :tu: Flink bedrag, kan me nog herinneren dat Eriksen voor 14 mil wegging :7 Al was dag wel een een eenjarig contract. Nou goed voor de eredivisie dit geld, hoop voor het NL elftal dat ie t goed gaat doen. Maar wie gaan ze als vervanger halen? Qua spel een behoorlijke dreun voor PSV

Geplaatst:

Volgens Thijs Slegers (vaak goed ingegeven) een basisbedrag van 27,5 miljoen euro dat kan oplopen tot 32 miljoen euro + een doorverkoop%. Geweldig bedrag natuurlijk en het is hem gegund. Het is jammer dat we een speler met deze kwaliteiten verliezen, maar zoveel geld is niet af te wijzen en het kan PSV ook helpen verder te komen.

Genoemde (mogelijke) vervangers volgens de geruchten: Huur Januzaj, Tighadouini, Corona, Lozano, Berghuis en Kadlec. Hoop zelf op een verrassing en geen speler uit de Eredivisie, maar ik heb gewoon geduld en we gaan het zien. Je zult er op de linksbuiten positie wel op achteruit gaan, maar je kunt ook in andere posities investeren en je zou er zeker niet op achteruit hoeven te gaan na deze zomer, je zou er zelfs op vooruit kunnen gaan.

Geplaatst:

Lazono en Kadlec ken ik niet goed genoeg, Berghut en Tiggiy lijken me ook in potentie geen psv materiaal. Corona en januzaj hebben beide veel potentie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...