Venzio Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Even het lijstje uitgebreid: Afellay, Januzaj, Sisto, Dzsudzsák, Kadlec, Boetius, Kishna, Corona, Larsson, Tighadouini, Lozano, Berghuis, John, Elia en Djuricic. Dit zijn de namen die de afgelopen weken een beetje in het nieuws zijn gekomen, ik denk dat het er ook (minimaal) 1 uit dit lijstje gaat worden. Kwaliteitsverschil is overigens wel groot tussen een aantal spelers natuurlijk. Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Daar kun je wellicht Simon Poulsen nog aan toevoegen. Als het allemaal mee zit blijft hij bij AZ, maar er is hier en daar wel interesse voor de linksback. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Ja maar dat is niet als vervanger van Depay Maar ff wat anders: http://www.sport1.nl/nieuws/93006-cillessen-profiteert-en-naar-bayern-anita-flirt-met-ajax.html Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 (bewerkt) Waarschijnlijk zal hij dan tweede keeper worden. Ik schat Reina een stuk hoger in, mocht hij blijven. Overigens denk ik dat Neuer nog heel lang aan Bayern verbonden blijft en dat De Gea naar Real Madrid verkast. Mochten de geruchten omtrent Cillessen waar zijn ben ik bang dat hij niet veel meer onder het doel zal staan. Cillessen is een goede keeper, maar geen wereldtop. Zou perfect bij een club als Everton mee kunnen draaien als vervanger van Howard. Overigens denk ik dat het bericht van geen kant klopt, omdat De Gea zijn contract nog maar één jaar loopt en er nog geen enkele berichten over verlenging de wereld in zijn gegooid. Als Manchester United nog wat aan De Gea wilt verdienen, moeten ze zeker geen 60 miljoen vragen. Bewerkt: 7 mei 2015 door KaiSkillzz Reageren
KoningJesper Geplaatst: 7 mei 2015 Rapport Geplaatst: 7 mei 2015 Ik zie eerdee" De Gea --> Real Cillessen --> Man Utd Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Is de transfer van Depay naar United nu officieel of niet? Met die verschrikkelijke riooljournalistiek zie ik door de bomen het bos niet meer. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Depay maakt miljoenentransfer naar Manchester UnitedPSV en Manchester United hebben een akkoord bereikt over de transfer van Memphis Depay naar de Engelse topclub, zo bevestigen beide clubs. Zelf is Depay ook al tot overeenstemming gekomen met United. Wel moet hij nog een medische keuring ondergaan op Old Trafford. Ja, dus. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 10 mei 2015 Rapport Geplaatst: 10 mei 2015 Aaaah, de keuring is nog niet rond, daarom dat er nog geen groot nieuws van gemaakt wordt. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 (bewerkt) damn, NAC kan zich nu volledig gaan richten op de na-competitie. tegenstander zal waarschijnlijk VVV-Venlo gaan worden. Naja, ik heb hoop dat ze zich gewoon handhaven in de Eredivisie voor minimaal nog een extra seizoen. Bewerkt: 12 mei 2015 door Noretz Reageren
NickOwnage Geplaatst: 12 mei 2015 Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 Feyenoord was dramatisch gisteren. Ze hadden niks in te brengen tegen Vitesse. Nu komt het op de laatste wedstrijd aan. Feyenoord, AZ en Vitesse kunnen alledrie nog 3e worden. Spannend. Reageren
TheuNauz Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2015 damn, NAC kan zich nu volledig gaan richten op de na-competitie. tegenstander zal waarschijnlijk VVV-Venlo gaan worden. Naja, ik heb hoop dat ze zich gewoon handhaven in de Eredivisie voor minimaal nog een extra seizoen. Dacht het niet! We gaan door na een tweede overwinning tegen Oss en dan gaat NAC er aan! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 13 mei 2015 Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Ik schat NAC hoger in dan VVV qua selectie en ik denk dan ook dat NAC de waarschijnlijke wedstrijd tegen VVV zou winnen. Met alle respect, maar waarom zou VVV wel in de Eredivisie moeten zitten en NAC niet? Reageren
TheuNauz Geplaatst: 13 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2015 Ik schat NAC hoger in dan VVV qua selectie en ik denk dan ook dat NAC de waarschijnlijke wedstrijd tegen VVV zou winnen. Met alle respect, maar waarom zou VVV wel in de Eredivisie moeten zitten en NAC niet? Omdat ik het wil! Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 mei 2015 Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 (bewerkt) Ach, doe dan maar lekker VVV. Dat zijn in ieder geval zes zekere punten volgend seizoen! Edit: @hieronder, sorry. Bewerkt: 14 mei 2015 door Froodooo Reageren
TheuNauz Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2015 Ach, doe dan maar lekker VVV. Dat zijn in ieder geval zes zekere punten volgend seizoen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.