Venzio Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Simon Poulsen dus transfervrij naar PSV, als stand-in van Jetro. Topaankoop! Poulsen is in mijn ogen na Jetro (& heel misschien Dijks) de beste linksback van Nederland, in de breedte gaan we er dus zeker op vooruit. Spijtig voor AZ, was een hele waardevolle speler die nu op de bank gaat zitten bij PSV. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 15 mei 2015 Rapport Geplaatst: 15 mei 2015 Die wilde ik dus bij Ajax zieb, GVD!!!! Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Fantastisch! Geweldige verdediger. Ik vind hem zeker niet minder dan Willems. Ben dan ook dik tevreden dat hij heeft getekend. Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 mei 2015 Rapport Geplaatst: 16 mei 2015 Spijtig voor AZ, was een hele waardevolle speler die nu op de bank gaat zitten bij PSV. Zeer spijtig voor AZ inderdaad. Hoedt weg. Gudelj weg. Poulsen weg. Nu alleen nog Berghuis naar Ajax of PSV en het feest is compleet!Poulsen is inderdaad gehaald als invaller voor Willems, dus ik hoop maar voor 'm dat hij volgens seizoen nog wat wedstrijdjes voor PSV kan gaan spelen. Tenzij Willems nog vertrekt, natuurlijk. Reageren
MovieGamer Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Feyenoord was echt slecht vandaag. xD Reageren
Venzio Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 We hebben voor de verandering eens in de slotminuut gewonnen, 3-2. (sarcasm off) Mooi voor AZ, die gun ik het veeeel meer dan Feyenoord. Een voorbeeldige club voor het Nederlands voetbal in binnen én buitenland, mooie club. Die klappers op de tribune mogen wel de prullenbak in trouwens.. Nu mag Feyenoord de play-offs nog even verliezen en het seizoen is helemaal volmaakt. Kazim-Richards: 'PSV is niet beter dan Feyenoord'Ondanks een achterstand van twaalf punten op koploper PSV gelooft Colin Kazim-Richards nog steeds dat Feyenoord een uitdager zal blijven in de strijd om het landskampioenschap. 'Schrijf ons niet af', zegt de spits, die met zeven treffers clubtopscorer is. 'Ik heb onze situatie met Kenneth Vermeer besproken en die vertelde over toen hij met Ajax ook ooit een grote achterstand heeft goed gemaakt op PSV. Twaalf punten is veel, maar niets is onmogelijk. Laat een ding duidelijk zijn: schrijf dit Feyenoord nooit af.' Maar als je onze elftallen naast elkaar legt, vind ik PSV goed, maar niet beter dan Feyenoord. De Boer voorspelt: ‘PSV gaat nog honderd procent punten morsen’“Maar PSV gaat ook nog honderd procent punten morsen”, voorspelt De Boer. “Het gaat erom dat wij dat zo min mogelijk doen. Tegen SC Cambuur kon PSV binnen een kwartier met 2-0 achter staan, terecht achter staan. Dat had ook kunnen gebeuren, maar uit het niets maken zij de 0-1. Dat is wel een kracht van PSV, ze hebben spelers die uit het niets het verschil kunnen maken. En ze hebben de spelers voor handen voor de tactiek die ze gebruiken.” Reageren
MovieGamer Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 FC Dordrecht - Ajax 2-1 Ik had als Ajacied al een vermoeden dat wij zouden verliezen, want dit seizoen hebben we heel wisselvallig gespeeld. Maarja, toch als 2nd geëindigd. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Weer genoten van prachtig voetbal van Ajax. Een overvloed aan kansen, een wonder dat Dordrecht heeft gewonnen. Met dit spel en een beetje geluk waren we met 102 punten kampioen geworden Reageren
Froodooo Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 (bewerkt) Wauw, wie had dat enkele weken terug gedacht? Toch gewoon eindigen op de prachtige derde plek! WIJ GAAN EUROPA IN! Bewerkt: 17 mei 2015 door Froodooo Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Die Willems, gaat die bij PSV blijven? Wat een verschrikkelijk goede stats heeft die jongen dit seizoen neergelegd. Zou me echt verbazen als die geen toptransfer krijgt. Reageren
Venzio Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Die Willems, gaat die bij PSV blijven? Wat een verschrikkelijk goede stats heeft die jongen dit seizoen neergelegd. Zou me echt verbazen als die geen toptransfer krijgt. PSV probeert hetzelfde met Willems als met Depay & Wijnaldum, een contractverlenging en dan mag hij na een jaar vertrekken (niet in de winter, echt pas in de zomer, ongeacht het aanbod). Met het aankomende EK lijkt het me ook geen verkeerde keuze om nog een jaar te blijven en dan zeker te zijn van een plek in het Nederlands elftal. Heeft echt een bijzonder goed linkerbeen en doet aanvallend weinig onder voor de meeste linksbacks bij topclubs. Verdedigend moet hij nog stappen maken, maar denk dat hij echt ver kan komen. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 17 mei 2015 Rapport Geplaatst: 17 mei 2015 Wauw, wie had dat enkele weken terug gedacht? Toch gewoon eindigen op de prachtige derde plek! WIJ GAAN EUROPA IN! Gefeliciteerd! Reageren
Dippie Geplaatst: 24 mei 2015 Rapport Geplaatst: 24 mei 2015 Wat een wedstrijd vanmiddag. Na de 1-0 van Feyenoord werd het lastig voor Heerenveen om nog eens te scoren. Uitputtingsslag en vervolgens Feyenoord met 10 man verder vanwege een blessure. Manu mist een verschrikkelijk grote kans en Uth scoort vervolgens twee keer Nu op naar Arnhem, en daarna hopelijk op naar Europa! Reageren
Froodooo Geplaatst: 24 mei 2015 Rapport Geplaatst: 24 mei 2015 Feyenoord zit er duidelijk helemaal doorheen de laatste paar weken, voor hen erg zonde aangezien een derde plek eigenlijk vrijwel zeker was. Ik ben benieuwd wie er naar Europa gaat, Vitesse of Heerenveen. Ik gok op Vitesse. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.