DeJarnoxD Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Westerlo kampioen, dat weten we dat die kunnen winnen en gelijkspelen van Anderlecht. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Door alleen Anderlecht te kunnen verslaan speel je geen kampioen, lieve vriend. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 1 september 2014 Rapport Geplaatst: 1 september 2014 Zucht Een minuut stilte voor de reactie van Teka >>> Door Guardian1980: Beetje kort van memorie? Gisteren gaf ik elders ook al aan dat ik geen onzinnige stille minuten meer wil. Volgende keer krijg je post van me.<<< Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Nu dat Anderlecht gelijk heeft gespeeld tegen Lierse zou het klassement weer kunnen ophopen vanvoor. Hop hop Moeskroen! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Wat een trieste manier om gelijk te spelen. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 13 september 2014 Rapport Geplaatst: 13 september 2014 Hooowla mijn favoriete ploegskes staan 1-4 en 5-1 voor mannekes. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Waar heeft de Ronny dit erin gestampt zeg: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Wat is er gisteren allemaal gebeurd? 5-2 ; 1-4 ; 3-5 Speciale dag geweest. Oostende staat momenteel tweede. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 september 2014 Rapport Geplaatst: 14 september 2014 Waar heeft de Ronny dit erin gestampt zeg: https://vine.co/v/Oan51mAA3A6 Echt een zieke goal. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Dit maakt toch wel onze competitie, leve KVM: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Helaas dat ik gewoon niet weet wat ze eigenlijk zingen. Nummer? De val van Moeskroen de afgelopen weken vind ik wel jammer, het klassement begint er ook steeds meer en meer "normaal" uit te zien. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 3 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2014 Leuk filmpje Jarno, klinkt goed Helaas dat ik gewoon niet weet wat ze eigenlijk zingen. Nummer? Ken die tekst zowat uit m'n hoofd, geniaal nummer. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 4 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2014 Stel je voor dat Westerlo en KV Oostende Europa ingaan zeg. Achja ze zouden het toch nog redelijk goed doen denk ik. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 6 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2014 Dit weekend was het wat minder, maar de laatste weekends waren doelpuntenfestijnen (of zo voelde het toch) dus ik keek even na. Ik herinner me dus een artikel van enkele jaren terug waar een tabelletje te vinden was van het aantal doelpunten per match in de verschillende Europese competities en waar de Belgische toen onderaan prijkte met een 1,85/match (en vanboven de Nederlandse en Portugese met 2,6 en 2,7) en de laatste jaren heb ik dat denk ik zien omhooggaan. Zo dacht ik toch, dus... Na 10 speeldagen (en dus 80 matches) zijn er... 229 doelpunten gevallen, dus 2,86/match. Dat is toch al een groot verschil. En ik kan me wel voorstellen dat er sindsdien wat meer doelpunten vallen in alle competities. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 28 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2014 (bewerkt) R.I.P. Zulte-Waregem en succes in Play-Off 3 en mogelijk dus ook tweede klasse. 1-2 verloren tegen Cercle Brugge na de zoveelste voorsprong uit handen te geven. Perfect voorbeeld va een club die veel goede spelers huurde en ze allemaal verloor. Als we, KV Mechelen, er vanavond tegen winnen staan we voorlopig in de top 3. Naja zegt ook veel over teams zoals Standard, Zulte-Waregem en AA Gent. Bewerkt: 28 oktober 2014 door DeJarnoxD Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.