Jump to content

Jupiler Pro League 2014-2015

Recommended Posts

Geplaatst:

Het was inderdaad een lekkere goal, jammer voor hem dat ze uiteindelijk onbelangrijk is gebleken.

Zes punten met 5 wedstrijden is toch al een aanzienlijke achterstond, ik weet nog dat men vorige week zei dat Anderlecht de beste kaarten had voor de titel, maar die situatie is nu toch wat anders.

• Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DeJarnoxD

18

• MegaPilot

17

• Phoenyxar

17

• TekaLoca

16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Morgen om 6 uur naar de Freethiel gaan kijken, hopelijk en waarschijnlijk winnen we en spelen we de PO2 finale.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Het zou wel heel lame van Standard zijn als ze tegen Gent een zwakke prestatie spelen..

Ik gun het Gent wel, maar ik hoop stiekem op een falend Gent, een winnend Anderlecht en een bloedstollende finale op de laatste speeldag. :sigaar:

Geplaatst:

Nja, als Gent donderdag geen kampioen speelt, denk ik dat het risico te groot gaat zijn dat ze het weer uit handen geven tegen Anderlecht en dat ze weer een eeuw mogen wachten voor ze zo dichtbij komen.

Standard maakt trouwens nog altijd kans op een Europees ticket. Ze hebben dus nog iets om voor te spelen en gaan Gent heus niet zomaar laten winnen.

Geplaatst:

Ryan met een enorme voorsprong verkozen tot beste keeper, niet dat dat als een verrassing mag klinken voor iemand die ook maar 2 matchen van Club Brugge gekeken heeft.

Geplaatst: (bewerkt)

Het interesseerde me werkelijk geen bal wie er kampioen werd aangezien ik geen supporter ben van welke Belgische club dan ook, maar de gefrustreerde boeren zorgen er toch voor dat ik heel blij ben met deze titel voor AA Gent. Historisch overigens! :)

En als je het seizoen wat gevolgd hebt, is het toch o zo mooi dat de underdog die het ganse jaar door het beste aanvallende voetbal brengt kampioen speelt, niet dan? Mourinho, kijkt u mee? Het kan ook anders hoor..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Het interesseerde me werkelijk geen bal wie er kampioen werd aangezien ik geen supporter ben van welke Belgische club dan ook, maar de gefrustreerde boeren zorgen er toch voor dat ik heel blij ben met deze titel voor AA Gent.

Ik heb hetzelfde, maar zelfs al interesseert voetbal me niet zoveel, toch is het mooi om je thuisclub kampioen te zien spelen. Je hoopt toch stiekem elk jaar dat ze goed presteren. En als dat moment dan eindelijk komt dat ze kampioen spelen... Nooit gedacht :puh:

Geplaatst:

Als je ziet van hoever ze komen kan een nieuw stadion wonderen doen. Ineens wil Tan ook met Kortrijk een nieuw stadion, alleen maar goed voor ons voetbal.

Geplaatst:

Wel ja, dat mes snijdt aan twee kanten. Tijdens de bouw van hun stadion behaalden ze hun slechtste resultaten van dit millenium. Zoals denk ik de voorzitter zei na de match: een kern én een stadion tegelijk bouwen is onmogelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...