NicolaB Geplaatst: 19 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 (bewerkt) Ik heb helemaal niks met cocktails, ik zie het vooral als een vrouwendrankje (niks persoonlijks pieps) Ik drink m'n drankjes liever puur, zonder er van alles doorheen te gooien. Veel plezier Guard, hier heb ik wat pure drankjes voor je: ...Veel drinkplezier en niet mixen eh! (dat water kan je an sich nog gewoon drinken ) Qua alcoholische dranken ben ik sowieso niet zo erg fan qua mixen betreft. Meestal brengt dat alleen maar m'n maag in de war Cocktails zonder alcohol doe ik als liefste wel in vele smaken en soorten. Voor een echte cocktail gemaakt van fruitsap (of zo'n smoothie ofzo) kan je me echt wel wakker maken Bewerkt: 19 augustus 2014 door NicolaB Reageren
Visser23 Geplaatst: 19 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2014 Ik vind een cocktail ook een typisch vakantiedrankje inderdaad! Ik heb overigens nog een cocktail die ik met jullie wil delen. Frozen Banana Daiquiri Helft van glas ijsklontjes Door de blender: 37,5 ml Witte Rum 18,75 ml Creme De Banane 4 theelepels limoensap 3 ijsklontjes Halve banaan in grote stukken gesneden. Dan inschenken Schilletje limoen bovenop als versiering en hij is perfect! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 20 mei 2016 Rapport Geplaatst: 20 mei 2016 (bewerkt) . Bewerkt: 17 april 2020 door .PhoeniX. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.