Jump to content

Windows 8.1 Power/Search knoppen


RoL0

Recommended Posts

Hey!

Ik heb zojuist op een nieuwe PC Windows 8.1 geïnstalleerd, maar tot mijn verbazing missen de Search en Power knoppen in het startmenu, naast de gebruiker. Nu heb ik op internet een aantal registeryhacks gevonden om de powerknop weer terug te plaatsen (deze wordt verwijderd als Windows denkt dat het op een tablet geïnstalleerd is), maar ook hiermee krijg ik de knoppen niet terug. Daarnaast zie je in deze gevallen dat de zoekknop er al wel stond, wat bij mij ook niet het geval is. Verder vind ik ook nergens een optie om deze knoppen te weergeven/verbergen. Iemand een idee?

EDIT: Wat stom, zie nu ook dat metro-apps niet in de taakbalk (kunnen) verschijnen en dat OneDrive nog SkyDrive heet: Windows vertelde mij dat het up-to-date zou zijn, maar miste stiekem nog een belangrijke update die al deze opties toevoegd :clown: .. Nutteloos topic nu...

@Larsiexd, het ging mij ook eigenlijk niet om die zoekknop (die trouwens net als Win-F is, en niet als de standaard search in het startmenu), maar om de powerknoppen. Die searchknop was meer als achtergrondinformatie bedoeld.

Bewerkt: door RoL0
Link to comment
Delen op andere websites

Hoebedoel je? Bedoel je dat naast je picture bij start de power knop en de search knop weg is?

edit; Zoeken kan je ook door gewoon de eerste letter in te typen. Bijv s voor skype. Ofzo :).

Bewerkt: door Larsiexd
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Heb je alle updates van Windows geïnstalleerd? Nee? Doe dit dan via Windows Update. Ja? Dan weet ik helaas niet zo snel wat de oorzaak daarvan is..

Weet je overigens 100% zeker dat je Windows 8.1 draait en niet Windows 8.0?

EDIT:

Volgende keer moet ik even verder in de hoofdpost verder lezen. Je hebt het probleem al gevonden, zag ik. :puh:

Bewerkt: door Dippie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...