Jump to content

RP

DarkViper_Brian

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo mensen ik wil graag heel veel RP zodat ik Roof top Rumble kan doen ik ben nu rank 41 dus moet heel snel levelen dus kunnen jullie mij helpen

MVG,

Brian

Geplaatst:

Ga gewoon lekker races doen en missie met random mensen. Als je even fanatiek bezig bent ben je in 2 dagen lvl 70 denk ik wel :)

Geplaatst:

Oke maar kan niet zoveel doen alleen vandaag want ga een week met mijn broer mee

Nja, dan moet je even wachten :puh:. Maar als je even fanatiek bent met gamen als het plaatsen van topics komt het wel goed met je :puh:.
Geplaatst:

Hey ik speel gta v zelf niet maar een vriend van mij wel

Hij speelt heel veel missies zoals heel veel mensen al zeiden of races zo

Geplaatst:

Als je veel RP wilt, kun je altijd de optie Join Random Job doen. Je speelt dan wel met willekeurige spelers maar dan krijg je wel genoeg RP. ;)

Geplaatst:

Brian, dit is volgens mij al je derde topic over precies hetzelfde onderwerp. :7

Ontopic: Capture jobs leveren ook redelijk wat geld op als er genoeg spelers zijn, maar dat duurt nou eenmaal iets langer. En ja... het kan niet vaak genoeg gezegd worden, maar je zult, als je GTAO speelt vaak genoeg een uitnodiging krijgen voor Rooftop Rumble. Je kunt zelfs een uitnodiging krijgen als je nog geen rank 75 bent. ;)

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...