DarkViper_Brian Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 heey ik krijg soms een telefoontje van ron He they peaple messing whats ores Sorry mijn engels is slecht hopelijk weten jullie wat ik bedoel MVG, Brian Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Eerlijk gezegd kan ik hier geen chocola van maken hoor, maar waarschijnlijk heeft dit te maken met de crate drops die in GTAO zitten. Ron zal af en toe even bellen om je duidelijk te maken dat je extra geld/munitie kunt krijgen d.m.v. crate drops. Reageren
DarkViper_Brian Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Nee er komt dan He Ron from tpi here these peaple messing witch are ores ofzo Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 (bewerkt) Ja, daarmee word eigenlijk over de crate drops gesproken. Besteed er niet teveel aandacht aan. Ron zegt eigenlijk gewoon dat er af en toe crates uit de lucht vallen. Bewerkt: 10 augustus 2014 door KaiSkillzz Reageren
PrioX Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Dit heeft te maken met de Survival game mode. Je hebt ze dan nog niet allemaal gedaan en Ron zal je er daarom aan herinneren. Reageren
Swede_Demon Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Dit heeft te maken met de Survival game mode. Je hebt ze dan nog niet allemaal gedaan en Ron zal je er daarom aan herinneren. Hoe kom je daar nou bij? Ik heb nog nooit een melding van Ron gehad over een survival. Reageren
PrioX Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Vanaf level 15 zal Ron je bellen om je te vertellen dat het bedrijf van Trevor in oorlog is met anderen gangs vanwege turf. Vanaf dat moment kan je de Survival game mode spelen. Hij zal je blijven bellen om je eraan te herinneren. Lester doet dit bijvoorbeeld ook om je te vertellen dat je hem altijd kunt bellen om Bounty's op spelers te plaatsen. De Crate Drops zijn van Trevor maar Ron zal je erover inlichten. Ik geloof dat je de Trevor missie ''Out of Harmony'' moet voltooien om ze te unlocken (over de missie ben ik niet zeker). Reageren
maartenvdz Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ?? Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 12 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2014 ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ?? Nee, jammer genoeg kan je deze vervelende telefoontjes niet uitzetten. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ?? Nee, jammer genoeg kan je deze vervelende telefoontjes niet uitzetten. Volgens mij kan je bij de instellingen van je telefoon zelf waar je achtergrond en ringtone veranderd je telefoon op slaapstand zetten. Reageren
Kaitjee98 Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ?? Nee, jammer genoeg kan je deze vervelende telefoontjes niet uitzetten. Volgens mij kan je bij de instellingen van je telefoon zelf waar je achtergrond en ringtone veranderd je telefoon op slaapstand zetten. Is dit in online ook mogelijk dan? Ik wist dat je in SP wel je telefoon op slaapstand kan zetten, maar niet dat dit in MP ook kon. Dan kan je ook niet meer opgebeld worden door andere spelers lijkt me. Reageren
kevichill Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 ' Hey Ron from TPI here these People messing witch what ours' ze focken met shit wat van ons is Reageren
Together Geplaatst: 13 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2014 Het lijkt me niet dat je mobiel op slaapstand kan zetten. Dan kan je toch ook niet meer op internet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.