Jump to content

Ron


DarkViper_Brian

Recommended Posts

Eerlijk gezegd kan ik hier geen chocola van maken hoor, maar waarschijnlijk heeft dit te maken met de crate drops die in GTAO zitten. Ron zal af en toe even bellen om je duidelijk te maken dat je extra geld/munitie kunt krijgen d.m.v. crate drops.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit heeft te maken met de Survival game mode. Je hebt ze dan nog niet allemaal gedaan en Ron zal je er daarom aan herinneren. ;)

Hoe kom je daar nou bij? Ik heb nog nooit een melding van Ron gehad over een survival.
Link to comment
Delen op andere websites

Vanaf level 15 zal Ron je bellen om je te vertellen dat het bedrijf van Trevor in oorlog is met anderen gangs vanwege turf. Vanaf dat moment kan je de Survival game mode spelen. Hij zal je blijven bellen om je eraan te herinneren. Lester doet dit bijvoorbeeld ook om je te vertellen dat je hem altijd kunt bellen om Bounty's op spelers te plaatsen.

De Crate Drops zijn van Trevor maar Ron zal je erover inlichten. Ik geloof dat je de Trevor missie ''Out of Harmony'' moet voltooien om ze te unlocken (over de missie ben ik niet zeker).

Link to comment
Delen op andere websites

ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ??

Nee, jammer genoeg kan je deze vervelende telefoontjes niet uitzetten.

Volgens mij kan je bij de instellingen van je telefoon zelf waar je achtergrond en ringtone veranderd

je telefoon op slaapstand zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik klik die altijd weg die telefoontjes kun je dit ook uitzetten ??

Nee, jammer genoeg kan je deze vervelende telefoontjes niet uitzetten.

Volgens mij kan je bij de instellingen van je telefoon zelf waar je achtergrond en ringtone veranderd

je telefoon op slaapstand zetten.

Is dit in online ook mogelijk dan? Ik wist dat je in SP wel je telefoon op slaapstand kan zetten, maar niet dat dit in MP ook kon. Dan kan je ook niet meer opgebeld worden door andere spelers lijkt me.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...