FranklinClinton Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Type: Handtekening Stijl: modern Grootte: 500x150 Voorbeeld: - Tekst: FranklinClinton Rand: hoeft niet perse Kleuren: zwart met oranje (oranje is de nieuwe zwart) Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Ik weet dat ik niet dat heb gemaakt dat je vroeg maar daarvoor had ik iets te weinig informatie. Ik heb wel wat geprobeerd. [img=http://i58.tinypic.com/103bz4o.png] Reageren
FranklinClinton Geplaatst: 10 augustus 2014 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Wow mooi hardstikke bedankt Reageren
Twedeldie Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 (bewerkt) Graag gedaan, nog een kleine tip. Ik zou je signature in het midden zetten. Dat geeft een mooier resultaat. Dat doe je door op de -knop te drukken bij het bewerken van je signature. Bewerkt: 10 augustus 2014 door Twedeldie Reageren
TheDutchWesley Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Gaat nu iedereen met dezelfde opzet als ERRWINS hun signature maken? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 10 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2014 Mag ik Twedeldie en FranklinClinton verzoeken om de handtekening aan te passen? Dat de stijl wordt overgenomen vind ik prima, dat zie ik als een compliment maar dezelfde afbeeldingen gebruiken komt wel te dicht in de buurt. Dit zou ik graag anders zien. Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Mag ik Twedeldie en FranklinClinton verzoeken om de handtekening aan te passen? Dat de stijl wordt overgenomen vind ik prima, dat zie ik als een compliment maar dezelfde afbeeldingen gebruiken komt wel te dicht in de buurt. Dit zou ik graag anders zien. Wil je de artworks anders zien? Want anders heb ik geen idee hoe ik het moet opvullen... Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Waarom wordt er dan alleen artwork van Patrick Brown gebruikt? Je kunt ook artwork van Rockstar gebruiken of elk ander willekeurige afbeelding De stijl komt nu best vaak voor omdat je dit voor mensen maakt maar maak het dan wel uniek in plaats van steeds dezelfde stijl te gebruiken (Patrick Brown). Reageren
Twedeldie Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Waarom wordt er dan alleen artwork van Patrick Brown gebruikt? Je kunt ook artwork van Rockstar gebruiken of elk ander willekeurige afbeelding Artwork van R* is toch copyrighted? Maar ik ga eens kijken voor iets anders. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Waarom wordt er dan alleen artwork van Patrick Brown gebruikt? Omdat die vrij is gebruikt te worden door iedereen. Jij bent echt niet de enige op het internet met zo'n signature, dus gedraag je a.u.b. eens volwassen en laat die jongen z'n signature dragen zoals hij hem leuk vind. Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Waarom wordt er dan alleen artwork van Patrick Brown gebruikt? [...] Jij bent echt niet de enige op het internet met zo'n signature, dus gedraag je a.u.b. eens volwassen en laat die jongen z'n signature dragen zoals hij hem leuk vind. Moet je dat echt nou zo uitdrukken? Ik snap dat ERRWINS het enigszins vervelend vindt dat enkele mensen ongeveer een variant op zijn signature dragen. Echter zijn alle leden vrij om te dragen wat ze willen, zolang het maar geen regelrechte kopie van iemand anders signature is. Daar mag je alle afbeeldingen voor gebruiken, dus ook die van Patrick Brown. Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 (bewerkt) Waarom wordt er dan alleen artwork van Patrick Brown gebruikt? Omdat die vrij is gebruikt te worden door iedereen. Jij bent echt niet de enige op het internet met zo'n signature, dus gedraag je a.u.b. eens volwassen en laat die jongen z'n signature dragen zoals hij hem leuk vind. De enige die niet volwassen reageert ben jij. Ik vraag fatsoenlijk en netjes of hij een andere afbeelding wil gebruiken. Ik vraag nu netjes om je er niet mee te bemoeien. Dank je. Wanneer er niet wordt gekozen voor een andere afbeelding, dan heb ik dat te accepteren. Vragen staan altijd open toch? Bewerkt: 11 augustus 2014 door ERRWINS Reageren
Cabyon Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Wanneer er niet wordt gekozen voor een andere afbeelding, dan heb ik dat te accepteren. Vragen staan altijd open toch? Vanzelfsprekend. Maar zorg wel dat je geen al te gekke vragen stelt. Reageren
Michael Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Mag ik Twedeldie en FranklinClinton verzoeken om de handtekening aan te passen? Dat de stijl wordt overgenomen vind ik prima, dat zie ik als een compliment maar dezelfde afbeeldingen gebruiken komt wel te dicht in de buurt. Dit zou ik graag anders zien. Je hebt zelf een tutorial gemaakt van je eigen signature. Dan kon je toch zoiets verwachten Erwin? Reageren
ERRWINS Geplaatst: 11 augustus 2014 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2014 Als je mijn bericht even goed leest, dan zie je dat dat ook niet mijn probleem is Ik zou graag ook eens andere afbeeldingen samen met die stijl zien in plaats van alleen Patrick Brown. Het blijft uiteindelijk de keuze van de maker natuurlijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.